Tappat en nyckel under isen?
- Tänkte mig vikingaskatter på östra Öland.Tappat en nyckel under isen?
Köpte ett mer lättviktig kastrull-set i dag, som får vara ett komplement till mitt 38 år gamla set från Trangia. View attachment 458881
Optimus Crux låter flådigtJag köpte för några år sedan ett Optimus Crux Weekend som komplement till hojturer där jag ändå mest värmer vatten... så enormt smidigt och snabbt och det går knappt åt någon gas alls iom värmeväxlaren.
Överväg!
Optimus Crux låter flådigt
Mitt blev det från Biltema.
Magnetfiske! provade det ifjol, något Mockfjärdsvapen blev det inte men något mynt och en hel hög med spikar rikare blev man allt.- Tänkte mig vikingaskatter på östra Öland.
Jag var lite stressad i butiken i morse så jag ska dit igen och köpa extra munstycken bl a.Den tjöpte jag för ett par år sen eller så, fungerar fint men jag missa cirkelskäraren då så den ska jag se om jag får fatt på denna gång.
Köpte en sån efter att ha sett din bild före lunchen.Otroligt att den kostar 1499:-
De hade sålt massor av dem när jag kom till affären 08:30.Köpte en sån efter att ha sett din bild före lunchen.
Vissa butiker verkar ha haft rusning efter dem idag.
Jag försökte köpa en svetshjälm där i tisdags.De hade sålt massor av dem när jag kom till affären 08:30.
Jag har lärt mig att försöka komma ihåg att kolla Lidl´s hemsida på måndagsmorgonen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|