Den där kommer du få mycket kul med!!idag köpte jag en KTM.
Var 15 år sen jag köpte en senast.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Supertunn och går ner i bakkutsen på vilken sporthoj/roadster som helst? Funderar på att leta efter något litet att alltid ha med.Regnjacka Oxford Fluo
View attachment 458945
Är så förbenat trött på min gamla som saknar dragkedja och måste dras över huvudet. Dvs hjälm av varje gång.
Nope, inte supertunn. Kommer nog att ta upp dubbelt så mycket utrymme som min gamla. Men verkar ha ok kvalité, och hålla helt tätt om man ska lita på google-omdömen. Och för korta ärmar, så det blev en XXL, fast en XL nog hade räckt annars. Men den blir nog bra ändå.Supertunn och går ner i bakkutsen på vilken sporthoj/roadster som helst? Funderar på att leta efter något litet att alltid ha med.
Titan. 25 gram . View attachment 459063
Var ute i skogen med den i går. Brann som en svetslåga. Grym effekt. Gissar att kvalitetskontrollen lämnar en del i övrigt att önska, om din är trött och med låg effekt. Upplever att min lilla levererar på samma nivå som min 34 är gamla Prius (tror jag det är, den är så sliten så inga märken eller dekaler finns kvar längre...).Hej. Har en såndär. De är skitnajs, MEN väldigt låg effekt. Duger till att koka en kopp kaffe med typ. Skall du koka upp mer vatten kommer du får vänta länge. Dock är den alltid med, bara för att den inte tar ngn plats....
Finns mycket skit på wish, men tydligen kan man gräva upp en och annan bra sak där...Skitsnygga dessertskedar från Wish.
Fattas bara munskydd så är du coronasäkrad för veckohandlingen.Nu får den där jävla snöslungan slänga snön var den vill
Ännu en fantastisk vara från wish
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |