Varifrån beställde du? Behöver nog byta pumpen i min gamla Gaggia.
EbayVarifrån beställde du? Behöver nog byta pumpen i min gamla Gaggia.
Har också nån hoprullbar variant, men inte just denna. Sjukt smidigt, jag har den i hojväskan Var köpte du denna? Ser ut att vara ett mer lyxigt material än min.
Addnature. Hydrapak Seeker. Verkar finnas i en äldre modell också, men tror denna är den nya. Och i olika storlekar.Har också nån hoprullbar variant, men inte just denna. Sjukt smidigt, jag har den i hojväskan Var köpte du denna? Ser ut att vara ett mer lyxigt material än min.
Arbets kollega skall få sin x5yngefär samtidigt byggs ju i USA så hans är i Tyskland i 2,5 månader för att bmw skall gå igenom bilen byggkvallitwn i USA är tydligen så kass. 1,1miljon kostar hans med bensin motor.Idag köpte jag en bil! Leverans i Januari 2022 och jag längtar ihjäl mig.
Rejäl diesel på 351 hp. Gött långfinger till alla miljökommunister som vill ha bort oss från vägarna.
Levereras dock med rätt tråkiga vinterhjul, men vad gör man inte...
View attachment 466663
View attachment 466664
Ursäkta men va är det för något???
Fick mig en sådan rackare av frugan i present
Något som mäter runda gummisakers uppblåsthet i enheten PSI?Ursäkta men va är det för något???
Har Barbara pyspunka?Ursäkta men va är det för något???
Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.Arbets kollega skall få sin x5yngefär samtidigt byggs ju i USA så hans är i Tyskland i 2,5 månader för att bmw skall gå igenom bilen byggkvallitwn i USA är tydligen så kass. 1,1miljon kostar hans med bensin motor.
Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.
Jo, dom är allt rappa med fint register. Det är en 3.0 diesel, men den heter 40. Lite lurendrejeri.Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.
Din e 4L dieseln? Den går ju som en bensin rapp som fasen o inget diesel katter, sjukt fin motor..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|