Kratoz
Gudomlig sporthojare
Vill ha omdöme när du testat den hemma tack! ?
Vill ha omdöme när du testat den hemma tack! ?
Pixel här med
Ja, den verkar ha ett klart prestandaövertag över min gamla pjäs åtminstone. Och är klart bättre på det jag bytte för - Snabb och bra kamera, en jäkla räckvidd på blåtandslurarna, etc.Pixel här med
Ja, den verkar ha ett klart prestandaövertag över min gamla pjäs åtminstone. Och är klart bättre på det jag bytte för - Snabb och bra kamera, en jäkla räckvidd på blåtandslurarna, etc.
Men bannemig det kommer att ta en stund innan man är kompis med mjukvaran.
Fyyyy vilket mastodontprojekt det är att byta telefon. Och stressnivån blir hög nog att inte sova på en vecka.
Egentligen kanske man borde skrivit i Förbannad-tråden istället....
Byter man från en Android som innehåller mycket extra från tillverkaren kan man ju bli lite överraskad av en Pixels avsaknad av bloatware.Fast så jäkligt brukar det ju inte vara om byter mellan två androidlurar, visst man måste dra sina widgetar dit man vill ha dom på skrivbordet, men annars är ju det mesta samma.
Byter man från en Android som innehåller mycket extra från tillverkaren kan man ju bli lite överraskad av en Pixels avsaknad av bloatware.
Har förgäves försökt få bort Bixby från min Samsung.Ahh, ja det är sant, jag har bara bytt mellan lurar med väldigt lite bloat, dock aldrig någon Pixel som väl ska vara helt ren....
Jag hörde en fråga (för många år sedan) hur man installerade "Bixby" (eller vad den heter assistenten som alla hatar) på en telefon, han är nog den enda som har saknat det....
Han tyckte det var praktiskt med en dediikerad bixbyknapp också...
Ja Bixby alltså. Jag kör Pixel hela tiden numera. Vanilla AndroidHar förgäves försökt få bort Bixby från min Samsung.
Kommer nog också köpa Pixel nästa gång för att slippa skiten.
Xperia har ändå ganska magert med bloat, och mycket av dess egen programvara är bra grejer. Tyvärr så var ändå det bästa borta på min förra lur som var en lite billigare Sony, och bara pallret fanns.Byter man från en Android som innehåller mycket extra från tillverkaren kan man ju bli lite överraskad av en Pixels avsaknad av bloatware.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|