Något sådant.Är det i helgen vi ska fira Mammon?
Jag har lite på inköpslistan
Något sådant.Är det i helgen vi ska fira Mammon?
Jag har lite på inköpslistan
Det gör väl du varje dag?Något sådant.
Vad ska han dra 7 ton(i teorin) med då?
Japp. Original kan man steka ägg på. Eller smälta passagerares handske på när man wheelar förbi en sporthoj i utgång av kurva...Till Huskyn. Ska tydligen gå ruskigt varmt med originalsystemet vilket ställer till det med väskor.
Fixat! Mappning skall fixas också.Japp. Original kan man steka ägg på. Eller smälta passagerares handske på när man wheelar förbi en sporthoj i utgång av kurva...
Absolut, jag är bara lite allergisk mot "får dra" Se till att testa dragvikten innan du hänger på något med djur i.
Lite lurigt att se men är det ens dubbelmontage? Vad är det för bromssystem på trailern?
Se till att ha koll på hjullager bak, bra tips både för pickis och skåpa = risken är stor att man inte märker något innan hjulet kör om.
Absolut, jag är bara lite allergisk mot "får dra" Se till att testa dragvikten innan du hänger på något med djur i.
Lite lurigt att se men är det ens dubbelmontage? Vad är det för bromssystem på trailern?
Se till att ha koll på hjullager bak, bra tips både för pickis och skåpa = risken är stor att man inte märker något innan hjulet kör om.
Vad sitter det för däck på enkelmontaget så kan vi räkna på det?
Det är bara i evropa som vi är lite bajsnödiga med vikt på släp.
Finns säkert sjuttiofjorton modeller av denna där men låter som tungt, för?, på en lätt bilaxel.Load Index 125, som ska klara 3,638lbs. Runt 3.3 ton på axeln.
Och inte så lite i förekommande fall, fast egentligen handlar det om ett mindre lyckat utformat regelverk ex. TS är för lata eller okunniga att styra upp. Nu planerar/genomförs det dock vissa förändringar för att det åtminstone ska vara rimligt möjligt praktiken.Det är bara i evropa som vi är lite bajsnödiga med vikt på släp.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|