Jag trodde du skulle starta en ny karriär som inbrottstjuv. Ficklampa, tigersåg, borrmaskin, vinkelslip...Nu är jag redo att bygga både staket och däck.
25 kilo in alles.
Samma pengar att köpa en 230 laddare direkt istället?
http://cgi.ebay.de/MAKITA-DC18RA-AK...t=Elektrowerkzeug_Zubehör&hash=item4aa2dc7643
Fusk, nu leder du (överlägset) tävlingen flest-prylar-när-man-dör-vinnerOkej, det var ett tag sedan jag startade tråden nu men äntligen har jag fått tummarna loss och beställt verktygen. Det blev ett Makitakit från tylertool.com
Skeppat inom USA till där jag är just nu kostade det $600 plus $5 i frakt. Mitt svenska konto belastades med ungefär 4300 kronor vilket jag tycker är väldigt billigt. Tyvärr är laddaren bara 110V så en 220/110V 300W trafo får inhandlas när jag kommer hem. En sådan går på runt 400 kronor.
Radion tänkte jag först skippa men det var $50 dyrare och det kan kanske vara najs att ha med om man är på stranden eller så där man kan ha glädje av portabel musik. Faktiskt riktigt okej ljud.
2 batterier ingick i kitet.
Nu är jag redo att bygga både staket och däck.
Fusk, nu leder du (överlägset) tävlingen flest-prylar-när-man-dör-vinner
Bara för det så får du komma hem o hjälpa mig med trädäcket och spaljén, jag har pilsner....
Jag trodde du skulle starta en ny karriär som inbrottstjuv. Ficklampa, tigersåg, borrmaskin, vinkelslip...
Fusk, nu leder du (överlägset) tävlingen flest-prylar-när-man-dör-vinner
Bara för det så får du komma hem o hjälpa mig med trädäcket och spaljén, jag har pilsner....
vilken modell och vad är priset?Jag har en riktigt smutt makita 18v slagskruvdragare till salu om nån är intresserad
Okej, det var ett tag sedan jag startade tråden nu men äntligen har jag fått tummarna loss och beställt verktygen. Det blev ett Makitakit från tylertool.com
Skeppat inom USA till där jag är just nu kostade det $600 plus $5 i frakt. Mitt svenska konto belastades med ungefär 4300 kronor vilket jag tycker är väldigt billigt. Tyvärr är laddaren bara 110V så en 220/110V 300W trafo får inhandlas när jag kommer hem. En sådan går på runt 400 kronor.
Radion tänkte jag först skippa men det var $50 dyrare och det kan kanske vara najs att ha med om man är på stranden eller så där man kan ha glädje av portabel musik. Faktiskt riktigt okej ljud.
2 batterier ingick i kitet.
Nu är jag redo att bygga både staket och däck.
vilken modell och vad är priset?
Jobbar som egen snickare och har hela bilen full med Makitaverktyg
Finns inget alternativ när det skall vara proffesionellt.
Testat de andra märkena med varierande resultat.
För en hemmasnickare funkar dock det mesta idag.
http://www.google.com/products/cata...og_result&ct=result&resnum=3&ved=0CCYQ8wIwAg#
He-he. Jag använde denna ett halvår i jobbet, men nu har jag sadlat om och bor i lägenhet, så jag har ingen användning för den.. Oerhört trevlig till hojmekeri och dyl. Mätte upp dragkraften på o-oljad hjulaxelmutter till 110Nm.. Jag lärde mig tillslut att spänna m6-skruv med lagom moment så den är rätt lättdoserad
Pickan
1 batteri som presterar som nytt
amerikansk laddare
amerikansk-svensk omvandlare
Bitshållare och 1/2", 3/8" och 1/4" hylshållare
Ser i princip ut som ny
Lådan har jag desvärre slängt
Kom med nåt bud. Jag köpte den från usa för ca 3000kr med allt
Hade jag inte redan haft en så hade jag köpt den av dig, lätt den mest använda skruvdragaren jag har.
Awesome maskin
Vad betalade du för din?
25 kilo in alles.
http://www.google.com/products/cata...og_result&ct=result&resnum=3&ved=0CCYQ8wIwAg#
He-he. Jag använde denna ett halvår i jobbet, men nu har jag sadlat om och bor i lägenhet, så jag har ingen användning för den.. Oerhört trevlig till hojmekeri och dyl. Mätte upp dragkraften på o-oljad hjulaxelmutter till 110Nm.. Jag lärde mig tillslut att spänna m6-skruv med lagom moment så den är rätt lättdoserad
Pickan
1 batteri som presterar som nytt
amerikansk laddare
amerikansk-svensk omvandlare
Bitshållare och 1/2", 3/8" och 1/4" hylshållare
Ser i princip ut som ny
Lådan har jag desvärre slängt
Kom med nåt bud. Jag köpte den från usa för ca 3000kr med allt
Ett batteri bara?
Hmmmm.....
1000 kr bjudet. + frakt
(har tre laddare redan så den kan du kasta på elden.....så slipper vi frakten på den )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|