Thundercat
Ringmärkt
Har nu kört diesel-passat en månad och jag älskar verkligen dieselmotorn. Den går grymt bra och det finns alltid kraft. ![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Har nu kört diesel-passat en månad och jag älskar verkligen dieselmotorn. Den går grymt bra och det finns alltid kraft.![]()
Nu kommer jag å pajar den här tråden med upplysningen om att jag betalade 13:29 per liter för dieseln idag
13:29!!!!!!!!!!
Dieselskatteuppror.se?
11.94 kostar dieseln här.![]()
Intressant dieselprojekt. Motorvalet är ju helrätt, Cummins legendariska 5.9 liters.
http://www.filterteknik.se/foretaget/dragracingprojekt-filterteknik.asp
/J
Lite gungigt kanske?Det är när man kommer upp mot tvåhundringen det blir lite spännande med 6" höjsats, bladfjädrar och ofjädrad vikt som en fiat punto![]()
Lite gungigt kanske?![]()
kovlt! Det var ju bara en tidsfråga då man drar små sportkråker på strippen redan med dieselknackande långpickisar. Det är när man kommer upp mot tvåhundringen det blir lite spännande med 6" höjsats, bladfjädrar och ofjädrad vikt som en fiat punto![]()
Ja det vore jäddrit nice och skrämma upp en sån kärra som du har, och sedan tillverka en ultralätt och mycket verklighetstrogen kuliss av en Bobcat, eller betongblandare eller nåt annat tungt föremål och spänna fast med spännband på flaket. Sedan ut och dra vid rödljusen.
" Hur går Porschen?
-Joäää, jag vart omkörd av en dieselpickis...med en bobcat på flaket"
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |