Skrotnisse
What would Shervin do?
Bättre att hålla sig till Sina egna?:fritzl
Nja, Mickey Thompson Classic. Kanske samma sak? Som en helskiva Alu med hål runt om.
Jäss, det är kewlt.
Refererar till andra stycket.
Bättre att hålla sig till Sina egna?:fritzl
Nja, Mickey Thompson Classic. Kanske samma sak? Som en helskiva Alu med hål runt om.
Jäss, det är kewlt.
Refererar till andra stycket.
Nu har man äntligen skaffat konto på tuben. Först ut en film om en visselpipa inspelad i dag.
[YOUTUBE-ID]hvdVuNA4KOc[/YOUTUBE-ID]
Seriöst dieselmuller och turbovissel för att komma från en pickis.
Är ni rädd för strömavbrott?
Man kan hitta allt möjligt i källare och bergrum, här uppe var det en företagare som hade köpt något gammalt ställe med beredskapsaggregat och när elen var så dyr i fjol så sparkade han igång dom och körde firman på egenproducerad el.
När han hade mätt bränsleförbrukningen under last så sa han att han ångrade att han inte hade kommit på tanken tidigare.
Jag är själv positivt överraskad! Trodde inte det skulle höras ett skit från turbon men det visslar sate när man tjör. Har kört nervevat hela dagen så nu sitter jag och skakar i lägenheten med en stärkande kopp varmt Zoega.
Det verkar vara fint skick på motor och spridare också. Ingen rök alls trots pedalandet.
Nu har man äntligen skaffat konto på tuben. Först ut en film om en visselpipa inspelad i dag.
[YOUTUBE-ID]hvdVuNA4KOc[/YOUTUBE-ID]
Det är förvånande stor skillnad på våra motorljud, trots att vi båda har hög cylindervolym, 8 cylindrar i v-formation och turbo... Ska se om jag kan fixa film på min också, men det får dröja lite. Har precis anlänt i Sälen, 80 mil från sketvrålet. Saknar henne Men men, ska trösta mig med lite skidåkning istället så ska jag förhoppningsvis klara veckan ut Så fixar jag film sen
Körde du inte pickisen upp? är den inte optimal för det?
Nja, vi var sju pers... Och även om bilen är femsitsig så hade det varit bra grymt bara att tvinga vuxna män att spendera nio timmar i det baksätet Men jodå, önskade flera gånger att vi hade haft min pickis. Framförallt med tanke på hur vägarna såg ut, och en hel del när man stod och fyllde tanken... Päronens VWbuss drog för fan 1,7 milen ca med all packning vi hade med oss... Min bil hade fan druckit mindre än så
Nja, vi var sju pers... Och även om bilen är femsitsig så hade det varit bra grymt bara att tvinga vuxna män att spendera nio timmar i det baksätet Men jodå, önskade flera gånger att vi hade haft min pickis. Framförallt med tanke på hur vägarna såg ut, och en hel del när man stod och fyllde tanken... Päronens VWbuss drog för fan 1,7 milen ca med all packning vi hade med oss... Min bil hade fan druckit mindre än så
Vi körde diesel-Transporter till Tänndalen, takbox, sju pers i bilen, packning för en vecka. Vinterdäck såklart.
Under litern
Vi körde diesel-Transporter till Tänndalen, takbox, sju pers i bilen, packning för en vecka. Vinterdäck såklart.
Under litern
Jag hade nog kört den upp bara för skojs skull.
För några år sedan åkte vi Hilux crewcab diesel upp till sälen. Sjukt fint att slänga brädorna på flaket och åka! Slippa ha allt i bagaget på nån kombi
Sen fyrhjulssladda
Är det skillnad på dieseln på olika mackar? Om så, vilken är bäst?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|