Klyrre
Gudomlig sporthojare
Eller så börjar man destillera plast ... http://existenz.se/out.php?id=56711
>3 år!Här är krabaten. det visade sig ju vara en blandning mellan ottomotor och diesel. Imponerande prestanda, går på de flesta bränslen: bensin, flygfotogen, diesel, natobränsle etc.
http://www.2si.com/460_mf_spec.htm
Den remdrivna saken vid sidan av topparna är en kompressor för spolluft till spridarkanalerna i topparna. Samma system spm Piaggio använder, sk FAST-isprutning: “Fully Atomized Stratified Turbulence. De två övre K&N-filtren är alltså för denna luft. Huvudmängden av förbränningsluften tas in genom ett reedventilförsett spjällhus i vevhusen. Vanlig vevhusspolning med överströmmare mao.
Helt elektronisk styrd med bla bränsle- och tändmapp i mjukvara.
Notera twinspark-topparna
Ska bli kul att få höra hur spektaklet låter.
>3 år!
Hur gick det nurå?!
Eller så börjar man destillera plast ... http://existenz.se/out.php?id=56711
Hoppar in här och hoppas att någon kanske har ett svar. Har en BMW 530d med dieselbox, som helt plötsligt börjat säga (ibland, inte alltid) "fuel injection system" när man gasar på, och då blir alldeles, alldeles orkeslös.. Den gör det bara ibland, långt ifrån alla gånger. Varför?
Prova att köra utan trimlådan och se om den uppför sig likadant.
Du kan även låta någon läsa ur ecu vad den tror är felet.
Testade att plocka ur den, då gjorde den 70 på fullgas..
Satte du ihop kontaktstyckena?
Hoppar in här och hoppas att någon kanske har ett svar. Har en BMW 530d med dieselbox, som helt plötsligt börjat säga (ibland, inte alltid) "fuel injection system" när man gasar på, och då blir alldeles, alldeles orkeslös.. Den gör det bara ibland, långt ifrån alla gånger. Varför?
Ja, jag är inte efterbliven.
Ledsen om jag framstod som dryg, men konstigare saker har hänt, även bland personer med dokumenterade kunskaper.
Anledningen till rågan var att om den bara gjorde 70 med den urkopplad är det något mysko om den går med den i.
Jag skulle kolla upp felkoder utan den i kopplad, kan ju vara tryckgivare eller liknande om den funkar med den i.
Utan skall den ju gå som en original, men ta bort den töm minnet och läs ut igen. Tar inte längre tid än att bara läsa ut.Jag vet att folk i regel är efterblivna, men jag har kort stubin och hann surna till lite.. Sorry!
Felkoder som den är nu (med den i) är det alltså ingen mening med? Den plingar till och så står det fuel injection system i displayen, och då blir den lika slö som utan den. Köpte den med boxen till, men den satt inte i från början. Sjukt stor skillnad på hur den var original och med boxen i, men jag är inte riktigt nöjd med de där "pop-up-meddelandena"...
Utan skall den ju gå som en original, men ta bort den töm minnet och läs ut igen. Tar inte längre tid än att bara läsa ut.
Nisse kan tyvärr ha rätt, något i pumpen verkar inte stå rätt till men kolla vad.
Jag hatar bilar... Har alltid sådan otur med de..
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|