Snygga skuggor!, en snabb runda med healingbrush så hade rynkorna i pannan försvunnit, och så hade jag (min högst personliga åsikt) nog beskurit lite mer upptill. Snyggt!!
Tack Karl. Skall testa med puderborsten
Snygga skuggor!, en snabb runda med healingbrush så hade rynkorna i pannan försvunnit, och så hade jag (min högst personliga åsikt) nog beskurit lite mer upptill. Snyggt!!
Jag ska beställa ett objektiv genom en som ska dit. Blir 40% billigare eller så än att köpa det i Sverige.Är det nån som har testat att handla kameragrejer från USA nu när dollarn e så billig?
Jag kollade på den här filmen och där nämner dom att en Nikon D300 kostar 1.800$ (om jag minns rätt) och då blir man lite importsugen![]()
![]()
Bara så ni vet.
Jag ska beställa ett objektiv genom en som ska dit. Blir 40% billigare eller så än att köpa det i Sverige.
http://www.bhphotovideo.com/
Edit: Det kommer snart en Canon EOS 450D.
- Högre upplösning, nu hela 12 Mpixel
- Digic III-bildprocessor
- 3" LCD-display med live view och justerbar ljusstyrka
- 4% spotmätning på mittersta fokuspunkten (som nu är en korssensor)
- 14 bits RAW-filer för ökat tonomfång
- Förbättrade exponerings- och bracketingfunktioner
- Större förstoring i sökaren
- Mer information direkt i sökaren (t ex ISO-tal)
- SD / SDHC-minneskort istället för CF
- Fler Custom-funktioner
- Nytt batterigrepp, BG-E5
- Nytt batteri med högre kapacitet, LP-E5, samt ny laddare och nätdel
- Lägre vikt
- Större buffertminne (58 JPG-bilder) och något snabbare sekvenstagning (3,5 b/s)
- Högdager-prioritering (ISO 200-1600)
- Kontinuelig självutlösare
Enligt Cyberphoto.
Minns ni mitt objektiv jag ville sälja? Sålde det idag för 13.200 kr. Var det okej eller sänkte jag det för mycket ? (lite sent nu att frågajag vet)
Är det nån som har testat att handla kameragrejer från USA nu när dollarn e så billig?
Jag kollade på den här filmen och där nämner dom att en Nikon D300 kostar 1.800$ (om jag minns rätt) och då blir man lite importsugen![]()
*gäsp*
Det är bilden som är intressant inte verktyget. seså.. visa en bild då? nåå?
ohh öhh uhhh, det fanns ett barnprogram en gång i tiden, med en skata(?) som såg ut precis som mattias gör.INGA PROBLEM!
Bild 1 på mig!
![]()
Bild 2 på Mattias:
![]()
INGA PROBLEM!
Bild 2 på Mattias:
![]()
ohh öhh uhhh, det fanns ett barnprogram en gång i tiden, med en skata(?) som såg ut precis som mattias gör.
Fan, jag skulle ha haft en bild...
Jag minns inte, vad var det du hade?
-----------
Nu funtar jag starkt på att uppgradera till en D300, inte för att jag direkt behöver utan för att det är kul.
Kolla min annons: http://www.blocket.se/vi/15010590.htm
Fick ett bud på 8.000.- tämligen omgående.
Då var 13200kr inte så illa för din del. De som jag har lagt bud på på Tradera har landat ungefär från mellan 11-12'kr upp till ca 13'kr innan auktionen varit slut.EF 70-200/2,8f L IS USM
Zoom zoom zoom![]()
Då var 13200kr inte så illa för din del. De som jag har lagt bud på på Tradera har landat ungefär från mellan 11-12'kr upp till ca 13'kr innan auktionen varit slut.
Nypriset i USA ligger i dagsläget på ca 11-12'kr. Och jag har snart sparat ihop till ett och känner en jag ska beställa ett genom.![]()
Plus att dollarkursen har droppat en del.Har dom gått ner såpass alltså? Jag köpte mitt i USA för 16000 för 2 år sedan.
Då är jag nöjd med mitt pris jag fickTack E
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |