Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Ungefär som att köra en tubkikare med kameraadapter.Jo jag kände på mig det. Det e nog värsta crap'et som antagligen blir en hyllvärmare.
Ungefär som att köra en tubkikare med kameraadapter.Jo jag kände på mig det. Det e nog värsta crap'et som antagligen blir en hyllvärmare.
Det vore lite kul att ha en sån här. Mest för att fota den blonda lilla saken mitt emot.
Men jag har inte en aaaaaaning om vad den kostar och vad jag ska bjuda. Den finns inte på Scandinavian eller på Cyber. Jag har googlat men hittar bara nåt ex på fotosidan där det inte står nåt pris.
Nån som vet vad en sån där lös på ny?
Roller skall du ha en så kör jag ner o hämtar 2 st och så delar vi på resan o allt annat skit.
eller kanske vi skall göra ett gruppköp?
Sök på google eller följ länken
http://www.google.se/search?hl=sv&q=Walimex+650-1300&meta=
Det låter ju som en alldeles strålande idé! Och du bor riktigt bra till.
Kör du ner över dan t/r eller blir det Hotelkostnad också?
Man kanske skulle ta och tjacka lite annat skit samtidigt då också? Det jag e allra hetast på nu är en TC-17 eller en TC-20.
blir bara över dagen. sticker hemmifrån 5-6 tiden på morgonen. så har man gott om tid att kolla genom allt man vill ha..
Dock är jag ingen hajjare på tyska och vet inte vart man skall leta efter sakerna så man slipper köra genom hela tyskland för att hitta det.
är bara 15 mil ner till hamburg från färjan och 20 mil i danmark.
så hittar du något ställe i närheten som har sakerna hemma så är det inget problem.
Man bor helt fel egentligen.
Well... Tyska e inte direkt min starka sida heller. Men allt lär ju finnas i Hamburg.
Iofs så skickar dom här http://www.mediaresort.de/ till Sverige för 190.-
mmm det är sant.. plus dem hade en konverter 2X med T2 gänga. då blir objektiven plötsligt 1300 till 2600mm.. dock bländare på 16-32![]()
slutartid som en bakfylla.
jag gillar bättre att klämma på sakerna innan jag handlar![]()
Haha! ja jag såg också den konvertern. 500 spänn bara. säkert suxkvalla men wtf. Kul att laja med.
Jag e iaf på för skojs skull om du drar ner. Jag kan smacka in dineros i förskott så du inte behöver ligga ute med dom. In Knuge i trust.
Slutartid som en bakfylla ja...Men det ingick ett gediget stativ väl? Jag har ett par bud på trådutlösare på Tradera också. Osså får man köra med spegeluppfällning. Sen blire nog bra
![]()
Rållller Skarru Ha Saker Ellor ?
Y0 y0 y0! Jag va ute och sprang.
Beställa ja.... tjaa.... det skulle va för att kunna zooma in på grannens dotters kiss-toffs isf
Vaddådå.... vi kan väl inte sambeställa ändå?
Slyyyta ut o kuta nu på en lördags kväll..
Jag har knappat in allt jag skall ha och skall strax trycka på beställ.. väntar på svar från en olare till som kanske skall ha en sådan..
vill du kan jag besätlla till dig med. eller så kan du beställa det själv så slipper du frakten från mig till dig samt väntetiden![]()
Det e lika bra att jag beställer direkt isf. Men just nu har min budget för kameragrejer överskridits markant. Jag ska tjata hål i huvet på Rockster så jag får köpa hans TC-20 också. Men jag väntar med spännning på ditt omdöme och testbilder från dig.
Umgås du med ollare?
Nu är sakerna beställda
Och blixt. Äntligen en Nikonägare som har insett sin kameras rätta värde...HALLÅ! 6.500.- för en D300 ink glugg?
Cool! Ge lite feedback sen om hur det gått med leverans och om dom uppfyller dina förväntningar osv.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |