m.eriksson
Redneck prostitute
det lutar åt 450n, är ju rätt begränsat med valmöjligheter tyvärr..
Finns det en skärmkalibrator som fungerar med Vista 64-bit ?
Nån som testat och är nöjd med Spyder2 express?
Jag är nöjd mde min 450, tycker inte att du ska behöve gruva dig över det köpet.det lutar åt 450n, är ju rätt begränsat med valmöjligheter tyvärr..
Som Råller säger så är inte skärpa allt här i världen. Och rörelseoskärpa ger lite liv till bilden. Hade jag fått välja vart den skärpa som finns hade hamnat så skulle jag har satt den lite längre till vänster i bilden.
Har du hittat något 70-200/2,8L än då?Ja, precis, hade jag fått välja så hade jag oxå lagt skärpan nån annanstans, men det var en bild av 6-7 tagna på väg upp för en backe. Den var den som blev "bra".
Det bidde geggmoppe istället? Du är en dålig människa.Man kan säga så här...
(bild)
Din bildkomposition får mig nästan att tro att du inte är någon nybörjare.Lite blandat från weekend trip till Laos. Nybörjare med Tamron 17-50, tar gärna emot kritik.
Lite blandat från weekend trip till Laos. Nybörjare med Tamron 17-50, tar gärna emot kritik.
Jaså, det är imorrn.Roller...kommer du o hänga vid din bild imorgon på mässan? Man kanske kan få en flukt av kändisen.. Lycka till
Jao, men det är kul som fan.Det bidde geggmoppe istället? Du är en dålig människa.
Förresten så ser det den aning stökigt ut i ditt garage. Dags att mocka i spiltan kanske? Eller är du rädd att mista den hemtrevligt ratiga känslan om du röjde upp?
Roller...kommer du o hänga vid din bild imorgon på mässan? Man kanske kan få en flukt av kändisen.. Lycka till
Jaså, det är imorrn.
Lycka till då rullo, ha så skoj.
Det är nog här det med.
Ok, då kastar jag in frågan här då!
Jag ska köpa ett Canon DF 50 1.8 i dagarna då det verkar fått riktigt bra kritik. Den aktuella II varianten kostar runt 1000pix, en I variant kan jag komma över för 1300. Min fråga är vilket man ska välja? Har å ena sidan läst massa om plastigheten hos II men å andra sidan kom den 1990 (?) vilket gör att en I variant har en hel del år på nacken.
Mao, är det värt pengarna att ta en begagnad I istället för en ny II?
Finns lite att läsa här http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=443
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=444
JKay köpte ett MK I efter sin MK II, tror han är nöjd med det.
Ok, då kastar jag in frågan här då!
Jag ska köpa ett Canon DF 50 1.8 i dagarna då det verkar fått riktigt bra kritik. Den aktuella II varianten kostar runt 1000pix, en I variant kan jag komma över för 1300. Min fråga är vilket man ska välja? Har å ena sidan läst massa om plastigheten hos II men å andra sidan kom den 1990 (?) vilket gör att en I variant har en hel del år på nacken.
Mao, är det värt pengarna att ta en begagnad I istället för en ny II?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |