MikkE
Guest
Allt i RAW också?Hmm...är man knäpp eller? 600 bilder på droppar och splashes. Nä, jag får faaaan söka HJÄLP! Hahahaha!!
Nu sortering....
Allt i RAW också?Hmm...är man knäpp eller? 600 bilder på droppar och splashes. Nä, jag får faaaan söka HJÄLP! Hahahaha!!
Nu sortering....
Allt i RAW också?
Hmm...är man knäpp eller? 600 bilder på droppar och splashes. Nä, jag får faaaan söka HJÄLP! Hahahaha!!
Nu sortering....
Nej du e inte knäpp. du e bara en fotonörd som oss andra.
Så du sparar verkligen ALLA bilder? Iiiih!NEJ för helvete! Så stor hårddisk har jag inte. Börjar få ont om plats...
Så du sparar verkligen ALLA bilder? Iiiih!
Psst! Ett tips...
Så du sparar verkligen ALLA bilder? Iiiih!
Psst! Ett tips...
Har ingen aning. Western DIgital, Seagate och LaCie har jag väl egentligen inte hört någotning negativt om. Har själv en LaCie 320Gb som har funkat kanoners även om den flyttats mer än vad jag velat. Den används endast för att göra backup på viktiga filer.Är det disken nått o ha?
Letar efter nått eftersom min interna disk börjar bli full.
Jag tänker så att man får det man betalar för och den verkar ju rätt billig.
Är rätt sugen på att inhadla WD disken. den verkar ju ha fått rätt bra omdömme.
annars såg jag i senate moore på prylsidan att det har/ska komma ett USB-minne med 256GB.
Det hade ju varit rätt smidigt. Tror inte det stog nått pris.
Fast fördelen med ett USB-minne är samma som med en SSD-hårddisk jämfört med en vanlig hårddisk: de är mindre känsliga för stötar.Ärligt talat vet jag inte om jag hade köpt en sådan även om den blir mkt billigare. Känns lite osäkert på något sätt. Tappar typ bort den.
Jo visst. Men att de lyckats pressa in över 250Gb i ett litet minne känns nästan som att det kommer explodera. Dock tål ju usbminnen både stötar, väta och är smidiga vilket är skitbra! Sedan ska det vara SanDiscFast fördelen med ett USB-minne är samma som med en SSD-hårddisk jämfört med en vanlig hårddisk: de är mindre känsliga för stötar.
Men är man rädd för att tappa bort USB-minnen så kan man ju hoppas på billigare externa SSD-diskar istället.
Snart fyller denna tråden 4 år!
Då vill jag ha en 5DmkII. Och en 7DDå kan jag väl få en 7D i present från er alla.....
Då vill jag ha en 5DmkII. Och en 7D
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |