MikkE
Guest
Vår allas droppmästare fyller år idag. Grattis Johnny på födelsedagen!
Vår allas droppmästare fyller år idag. Grattis Johnny på födelsedagen!
NEJ! Fyller Der Tropfenmeister år??
Grattis, din huligan!
Antar att det är nu livet börjar, eller?
Apropå enbensstativ; jag har testat och tycker det är sjukt mkt lättare att köra utan. Men jag förstår dem som t ex har ett stort 300mm och någon extrakamera på t ex friidrottstävlingar, då kan det kännas motiverat att avlasta lite. Men jag får inte riktigt till det när jag kör med unipod, kör hellre handhållet.
GRATTIS JKAY!
Grattis Jkay, fick du någon Dopp(a) present på födelsedagen?
Tack tack! Doppa?! Sånt får inte jag.
Tyvärr får jag säga att jag har tagit en paus ifrån motorfotandet, visst jag har min 50D & Sigma 18-50. Telet & snyft nya vidvinklet fick vika plats till ett nytt motorfordon som jag inte kunde säga nej till. Satte inga överpriser på optiken men fick tillbaka pengarna + ca 200:- jämfört vad jag köpte dem för. Tur att man inte satte ut numret på fotosidan, för jag blev riktigt mailbombad redan kl08 igår morgon. Kommer sakna 70-200 men när jag har råd så kommer det bli ett sådant igen även om 2,8 kanske skulle vara nice men jag har inte haft problem med ljuset tycker jag. Det kanske skulle vara skärpedjupet.
Va? Har du sålt det redan? Snabba ryck! Vad har du gått och köpt för motorfordon nu då?
Ha ha ha är det din fantasi eller min som är .......... jag menade ju kaffe med dopp!
Och jag instämmer i kören, grattis JKay!
Man får grattulera, tror jag? Iaf klockrent att du fick tillbaka pengarna, och till på köpet fick en tvåhjuling! Varifrån beställde du vidvinkelobjektivet?En KTM LC4 400 -99 med 300mil på mätaren, så fick båda optiken sålda innan lunch igår fredag. Fick en skaplig slant på ett bräde så det var skönt att jag gick stort sett +- noll
Man får grattulera, tror jag? Iaf klockrent att du fick tillbaka pengarna, och till på köpet fick en tvåhjuling! Varifrån beställde du vidvinkelobjektivet?
De var nästan lika snabba på att leverera det som var du var på att sälja det.DCtrade Hong Kong
http://cgi.ebay.de/Tokina-AF-11-16m...s?hash=item1c0cbc5cc4&_trksid=p3286.m63.l1177
Ruskigt snabba
Dags att skaffa flickvän?Självporträtt.
De var nästan lika snabba på att leverera det som var du var på att sälja det.
Vad sa tanten då du ena veckan pratade dig till att få köpa ett nytt objektiv och sålde det en vecka efteråt för att köpa en hoj istället?
.
Ha ha ha jo hennes krav var att sälj optiken så får du köpa hojen. Nu är det övertid som gäller så man kan köpa ett nytt tele nån gång nästa år. Tvekar till om jag verkligen behöver 2,8. Visst IS var trevlig då jag nu använde det men de gånger kan jag räkna på ena handen. Synd att inte vanliga 70-200 f/4L är vädertätad. Ang hojen gick det inte att tveka en sekund, det var snabba puckar annars hann den försvinna, därför blev det impuls med optiken.
Du får hoppas att kronan stärks lite mera tills dess då.Ha ha ha jo hennes krav var att sälj optiken så får du köpa hojen. Nu är det övertid som gäller så man kan köpa ett nytt tele nån gång nästa år. Tvekar till om jag verkligen behöver 2,8. Visst IS var trevlig då jag nu använde det men de gånger kan jag räkna på ena handen. Synd att inte vanliga 70-200 f/4L är vädertätad. Ang hojen gick det inte att tveka en sekund, det var snabba puckar annars hann den försvinna, därför blev det impuls med optiken.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|