Har ni kikat på www.ljuv.com? Säg till om ni vill ha konto.
Ganska så märklig sida tycker jag. Lägger man bara in bilder för att andra ska se? Ska man följa nåt tema? Tycker att det var bilder från lite varstans på lite vadsomhelst.eisbaer skrev:Har ni kikat på www.ljuv.com? Säg till om ni vill ha konto.
Jag ska nog fota lite RR. Kommer bli mestadels motard men även en del RR skulle jag tro...twinner skrev:Hur många här inne ska fota RR i sommar? och vilka banor blir det på? Jag ska testa iaf,har bestämt att inte köra hoj nästa sommar.Har även en idé som jag kan berätta om senare.
Markus: Sviestad (Även andra)
MikkE skrev:Ganska så märklig sida tycker jag. Lägger man bara in bilder för att andra ska se? Ska man följa nåt tema? Tycker att det var bilder från lite varstans på lite vadsomhelst.
Dock ganska snygg.
Håller själv på med min hemsida, kommer upp i veckan
Jo jo, men vad är syftet med sidan? Att bara bli medlem och lägga upp bilder? Blir lite rörigt tycker jag. Men jag ser absolut inge fel på det!eisbaer skrev:"En bild per dag och medlem, tidsstämplad. Med tillräckligt många medlemmar kan vi kanske visa ett helt dygn i bilder, minut för minut. "
På tok för lite medlemmar nu dock.
Bilderna får föreställa vad som helst..
Torkel skrev:Inga som använder www.flickr.com här? Overkligt bra helt enkelt!
På http://www.flickr.com/photos/torkel_b hittar ni mig
MikkE skrev:Jo jo, men vad är syftet med sidan? Att bara bli medlem och lägga upp bilder? Blir lite rörigt tycker jag. Men jag ser absolut inge fel på det!
Ljunghusen skrev:Nån som kan rekomendera en bra och billig webserver? Alternativt om nån har en man kan hyra in sig på?
Thundercat skrev:
Det är inte alls dåligt! Vill också ha!!Thundercat skrev:
MikkE skrev:Det är inte alls dåligt! Vill också ha!!
Kommer inte ihåg om jag eller någon annan har frågat, men vilka ska till 'På 2 Hjul' mässan i Gäteborg och fota?
Jag ska dit och kommer att infinna mig där på lördagen, sedan blir det fest på kvällen.
mr_rockster skrev:Se då för guds skull till å fota minimotocenter.se modellerna som jag fixat
MikkE skrev:Det är inte alls dåligt! Vill också ha!!
Kommer inte ihåg om jag eller någon annan har frågat, men vilka ska till 'På 2 Hjul' mässan i Gäteborg och fota?
Jag ska dit och kommer att infinna mig där på lördagen, sedan blir det fest på kvällen.
De kommer springa runt på hela mässanPanos skrev:ska försöka ta mig dit, vilken monter e de
(finns det någon lista om monterplaceringar och vilka som står där)?
vad tycker ni om denna?
säg vad ni tycker, var inte rädda.
bilden enbart förminskad
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|