MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Ja tack, ge mig den här fotoväskan med innehåll?!
Ja tack, ge mig den här fotoväskan med innehåll?!
Är det något häftigt eller? Jag sitter på 2mbit/s felia adsl och en snart åtta år gammal bärbar dator. Den klarar knappt Youtube. S-å-H-D-v-i-d-e-o-g-e-n-o-m-V-i-m-e-o-b-l-i-r-u-n-g-e-f-ä-r-s-å-h-ä-r.Ja tack, ge mig den här fotoväskan med innehåll?!
Är det något häftigt eller? Jag sitter på 2mbit/s felia adsl och en snart åtta år gammal bärbar dator. Den klarar knappt Youtube. S-å-H-D-v-i-d-e-o-g-e-n-o-m-V-i-m-e-o-b-l-i-r-u-n-g-e-f-ä-r-s-å-h-ä-r.
Mjae, han har en fotoväska modell stor, med flera kamerahus och massor av objektiv + en till stor väska med massa olika stativ, och en väska med blixtar. Osv.
Det här var ju rätt billigt: http://www.blocket.se/vasterbotten/Nikon_D300_som_nya_24997847.htm?ca=18&w=3 verkar dock inte helt seriöst...
WowOch med 3st olika 50mm objektiv...
Hehe... Varför det då? Den är ju med perfekt bruk i perfekt arbetssätt och nya med extra alla. För att inte tala om att den har parasoll och syfte. Han säljer den ju så billigt bara för att han har köpt en D3 seminueva.Det här var ju rätt billigt: http://www.blocket.se/vasterbotten/Nikon_D300_som_nya_24997847.htm?ca=18&w=3 verkar dock inte helt seriöst...
Ett tempel i Bangkok.
"Bra när man skall fota sälar som flyger...."Ja tack, ge mig den här fotoväskan med innehåll?!
"Bra när man skall fota sälar som flyger...."
Har du läst den kritiken på Fotosidan eller?Köpte nyligen en 420EX blixt & en ST-E2. Provade ST-E2 lite inomhus & är förvånad hur bra den egentligen är trots en del kritik. Nu har jag inte provat den utomhus men ändå. Fick båda sakerna för 2000:- som jag tycker är prisvärt inkl påse & manual.
Är det någon som vet ett bra paket med 2 paraplyer m stativ som man kan fästa sina speedlite på?
Sånt ska ju aldrig få hända, är det några man ska kunna lita på så är det ju Posten Enda trösten är väl att den skyldige snodde ett grepp som inte funkarNu ska jag iaf skriva och mordhota Posten eller något. Som jag skrivit tidigare så fungerade inte batterigreppet till min 7D helt klanderfritt. Så jag var i kontakt med Cyberphoto där jag köpt det och de skickade direkt en klisterlapp för att kunna skicka iväg det som företagspaket till någon firma i Linköping för reparation. Fredag den 8e januari lämnade jag det till mitt lokala ombud. Så teoretiskt sett borde paketet kanske ha varit framme förra måndagen eller på tisdagen. Men sedan förra tisdagen har det stått "Linköping Lb, Lastad på bil, utkörning påbörjad". Det lär väl vara någon av postens långfingrade chaufförer som lagt sina smutsiga vantar på mitt batterigrepp nu.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|