Nu är allt kopplat. Bara för det så har mitt batetri gett upp. Glömde ju köpa ett nytt innan jag satte igång. bir morgonens stora projekt att fixa batteri!
Hittade batteri...men den vill inte ändå!
Men fan då....
Fasen va coolt! Vad jobbar du med?
Tack, hoppas jag hinner....
Har du mätt upp komponenterna och plattan så att de ger rätt värden och så? Inget litet ben som hamnat fel?Aaarrrgghh...det blir till att slösa mer stålar och köpa ett färdigt kit...tror jag. HIttar inte felet till varför den inte ska funka.
Jag som hade sett fram emot detta...
Har du mätt upp komponenterna och plattan så att de ger rätt värden och så? Inget litet ben som hamnat fel?
Sweet!Det börjar bli mycket droppar. En natt med kamera och lite nytt tänk. Ingen photogate som hade underlättat rejält men hard work does it!
Det börjar bli mycket droppar. En natt med kamera och lite nytt tänk. Ingen photogate som hade underlättat rejält men hard work does it!
Här har du några schyssta att hämta inspiration från:
http://something-amazing-blog.blogspot.com/2010/02/amazing-fantastic-colors-high-speed.html
Ni som beställt kameraprylar från utlandet. Hur stor är chansen att få betala tull på grejorna ? Ni som fått göra det, har det fortfarande varit en bra affär?
Är galet sugen på en G11
Ni som beställt kameraprylar från utlandet. Hur stor är chansen att få betala tull på grejorna ? Ni som fått göra det, har det fortfarande varit en bra affär?
Är galet sugen på en G11
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |