Diskutera Digital Fotografering här

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Jagar efter en 430EXII, men även den äldre skulle funka (430EX). En ny kostar ungefär 2200:- (430EXII), så typ 1500:- borde man ju kunna hitta en beg. för. Vet ni nån, skicka ett pm!

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Hjälp, får inte min dator att hitta igen kameran när jag ska ladda in bilderna. Sätter ja kortet i brorsans kamera funkar de, men fan inte i min. kameran e en Canon 350d. Vad göra???

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hjälp, får inte min dator att hitta igen kameran när jag ska ladda in bilderna. Sätter ja kortet i brorsans kamera funkar de, men fan inte i min. kameran e en Canon 350d. Vad göra???
Köp en minneskortsläsare! ;) Det är väl bara USB1.1 i 350D dessutom? :va

Skämt åsido, har du rätt drivrutiner installerade och kameran igång/piggt batteri?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ni som har fixat egna fotoväster, tips på inköpsställen tack.
alltså typ reflexväst.

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Finns det någon standardiserad färg på fotoväst? Jag har fått olika direktiv på banor.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
När jag har fotat så har jag fått använda antingen svart med vit ruta på magen & ryggen som det står med svart text MEDIA. Sen har jag fått bära grön ockås så VV gula reflexväst var ajabaja & blå var inte lämplig. Jäkla djungel det där!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
När jag har fotat så har jag fått använda antingen svart med vit ruta på magen & ryggen som det står med svart text MEDIA. Sen har jag fått bära grön ockås så VV gula reflexväst var ajabaja & blå var inte lämplig. Jäkla djungel det där!

Ok, va den svarta till låns eller vart köpte du den?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min erfarenhet är att man brukar få en väst till låns när man fotar, det har jag fått på dom banor jag har velat fota på iaf.

Fick låna en svart sådan när jag fotade hos LMS förra året!

japp det brukar ju lånas ut, men till vissa saknas det och då kan det va bra att ha en nertryckt i kameraväskan, ämnet avklarat för min del.

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Jag gav upp letandet på beg. marknaden och slog till på en 430EXII. Nu ser man helt plötsligt ut som värsta proffsfotografen. :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag gav upp letandet på beg. marknaden och slog till på en 430EXII. Nu ser man helt plötsligt ut som värsta proffsfotografen. :)
Grattis till inköpet.

Visst blir det lite skillnad mot för att köra med kamerans inbyggda blixt?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA