Ett bra sätt att lära ut saker som verkligen ska sitta på minnet
Ja det fastnade i mitt minne iaf.
Ett bra sätt att lära ut saker som verkligen ska sitta på minnet
För läääänge sen... på en liten Puch moppe i Holland:
Åkte moppe med några polare när gasvajern går av.
Kreativ som man är så binder man fast vajern rund ena foten så man kan gasa genom att flytta foten till ena sidan.
Kommer till ett rödljus och ska sätta ner fötterna på marken, men glömde att den ena satt fast i vajern.
Kul att ligga där på marken med moppen över sig och tokgasar samtidigt med foten klämd.
haha nee och en jävla tur var det när man ser hur tiden har utvecklat den människan
En dag när han var ute och körde med sin Cresent Compakt i skogen.. Fråga mig inte vad han gjorde i skogen men där var han iallafall. Så skulle han stregra med moppen och när fram hjulet var i luften så lossnade det.. hehe kan se paniken framför mig. Skräckslagen som han blev så slog han av och vad hände då? Jo fronten går ju ner i backen hehe och stötdämpar benen borrar ner sig i jorden.. snacka om tvärnit på moppen och flygtur föraren.. skulle vilja sett det!
Yesset:
Kunde du inte bara snabbt sagt till honom om du var intresserad eller inte så han sluppit all denna smärta?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |