Chris Ash
Kapten Gars
moto-gg skrev:menar du honda 125 ?
Nä, Yamaha
moto-gg skrev:menar du honda 125 ?
Goodstuff skrev:Som jag lade till i den tidigare posten så körde han 1.14.044 på SO:t 2002.
Nej. Men du får väl åka fortare, helt enkelt.Nyteknik skrev:Är det snabbt jämfört med det svenska 250-fältet?
Nyteknik skrev:Är det snabbt jämfört med det svenska 250-fältet?
Chris Ash skrev:Öjje är av en annan uppfattning, Offkeff med, tror jag....
Goodstuff skrev:Som jag lade till i den tidigare posten så körde han 1.14.044 på SO:t 2002.
oFFkeFF skrev:Men 02 har jag för mig han åkte den nya yamman också..
oFFkeFF skrev:Nja, är det gäller vevrenoveringar på Yamaha ska man nog lita mer på Fredde än mig.. Men flera som sagt att yammaveven ska tåla ett par renoveringar mer än Honda. Men sen har jag iofs för mig att Fredde sa att något var ändrat i renoveringssatserna eller något till yamman..
Men går veven 300 mil, och sen går att renovera en eller två gånger till, upp till 900mil, så är det bra livslängd.. Det är svårt att komma upp i 300 mil på en säsong..
Goodstuff skrev:Det är möjligt men jag tror han sa att han körde med 94:an 2002 och sedan med 01:an 2003. Jag har säkert fel som vanligt.
Mattias skrev:Nej. Men du får väl åka fortare, helt enkelt.
Chris Ash skrev:Har du börjat skruva än?
Lyfta toppar och cylindrar bara för att kolla hur lätt det är och hur ball hojen är i strippat skick....
Nyteknik skrev:Nej, du har alldeles rätt. Han körde 94:an 2002.
1:14 verkar ju vara en ganska respektabel tid när man tittar på resultaten som Goodstuff postade. Filip: 1:16.
oFFkeFF skrev:1.14 är rätt respektabelt, 1.16 är det inte![]()
Nyteknik skrev:Så du balanserar på gränsen? Tidsmässigt mål på Gelleråsen -04? Sviestad?
oFFkeFF skrev:Nja, gelleråsen i somras var ingen lyckad tillställning. Strul med gaffeln, olja på banan i kvalet + att jag inte åkt där innan i somras och sen kvaddade jag i rejset.
Men nu tror jag att jag fått till chassit, och att 1.12-1.13 inte ska vara omöjligt(det riskerar man ju givetvis få äta upp).
Sviestad är målet någon sorts 56'a, vilket är två sekunder fortare än jag åkt där hittils.
Kit-prylar, en kortare tvåa, fysträning + mycket åkträning innan säsongen är det jag sätter mitt hopp till![]()
moto-gg skrev:olja på bananen var det det racet fredde satte banrekord![]()
oFFkeFF skrev:Kit-prylar, en kortare tvåa, fysträning + mycket åkträning innan säsongen är det jag sätter mitt hopp till![]()
Goodstuff skrev:Bra. Åk med till Most. Transporten fixar jag.![]()
abstruse skrev:Gammalteknik
Säg till när du ska ut och köra på banorna så man inte glömmer ta med sig klädnypa.
[Grattis till ho... *host* moppen!]![]()
F ö har jag hört att Chris Kross kommer köra med stålhättar i år. För säkerhets skull...![]()
![]()
Nyteknik skrev:På tal om host-host försöker jag dra i mig så mycket som möjligt av den underbara arom som varje förbipasserande moppe efterlämnar sig. Luktar vissa oljor bättre än andra?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |