uncletom
Gudomlig sporthojare
Jag känner genast frestelsen, samt reflexen att kolla kontot och mobilisera resurserna. Men vid närmare iakttagelse av hojen känner jag viss avsky. Den där strålkastaren, är det en rund liten ficklampslins? För fasen Suzuki lägg av! Sen har den alldeles för raka linjer för min smak, raka linjer och spetsiga plaster i kanter na som om den vore tagen ur en japansk manga-serie, tecknad med en blyertspenna. En sån hoj vill jag inte ha.
Vikten då? Skamligt. Över 150 kg körklar är gränsfall för den typen av mc. Sen vill jag se serviceintervallen under vanlig körning, mängd olja, oljefiltret verkar vara ett vanligt tillgängligt.
Hur som helst, hojen är säkert väldigt bra, säkert pålitlig, det är ju en Suzuki. Jag kan bara inte identifiera mig med stilen.
Vikten då? Skamligt. Över 150 kg körklar är gränsfall för den typen av mc. Sen vill jag se serviceintervallen under vanlig körning, mängd olja, oljefiltret verkar vara ett vanligt tillgängligt.
Hur som helst, hojen är säkert väldigt bra, säkert pålitlig, det är ju en Suzuki. Jag kan bara inte identifiera mig med stilen.