Lill-Sivert skrev:
Usch vilken obehaglig stämning det blev här!
Måste man vara dryg bara för att man har en ducce???
Jag trodde vi tvinnare var kompisar...
Sen tycker jag du verkar va en snålis :kocko
Snål med hjärtat och snål som inte lämnar in hojen på service hos dom som kan
Jamenhallå, om du börjar prata om, och blanda ihop, Viragomotorer med Ducatimotorer så måste du väl ändå inse att det blir lite "tråkningar" från Ducatikollektivet. Jag var ju faktiskt ovanligt snäll i mitt inlägg och kastade in lite flinande smilisar... Men om du tog illa upp så får jag väl be om ursäkt dårå
.
Men visst, det har jiddrats om en hel del kreativa lösningar i denna tråd, som säkert kan uppfattas som seriösa inlägg i debatten om man inte är så hemma på motorer i allmänhet, och Ducatimotorer i synnerhet. Kanske inte sådär jättemoget med den typen av inlägg, men vem har sagt att man måste vara mogen hela tiden
?
Att du sedan tycker att jag är snål för att jag inte lämnar in hojen till "dem som kan" får ju stå för dig... Det är över 10 år sedan jag lämnade in en av mina hojar på verkstad. Nuförtiden gör jag allt jobb själv så att jag vet att de blir riktigt gjort. Det tycker inte jag är "snålhet"... skulle snarare kalla det för "vishet"
... Fast du åker ju tydligen Virago... så jag förstår om du blandar ihop de begreppen
. Hoppsan, nu blev jag sådär dryg igen
.
/T
.