PippiT
Professionell mobbare
Jag skulle inte vilja ha nånting ogjort.... förutom den där jävla ruggugglan jag tryckte på stadshotellet i Västervik.
Jag skulle inte vilja ha nånting ogjort.... förutom den där jävla ruggugglan jag tryckte på stadshotellet i Västervik.
(Tog det inlägget för, bara för att visa att även exempel, ironiska inlägg, i princip vad som helst kan användas för att främja ens syften om man har tolkningsföreträde..).
Problemet är att en liten klick förare förstör för den stora massan. Jag vill tro att det rör sig om en liten andel som är totalt respektlösa för andra mäniskors närvaro, rättigheter på vägarna och liv.
Eftersom många är rörande överens om just den punkten... Kan man då inte visa lite civilkurage och tala om för den lilla klick som ligger och bombar fram och tillbaka på Bogan att dom borde upphöra med det pronto? Det kan inte vara speciellt svårt, folk åker in till posörplattan emellanåt.
Varför är det ingen som gör det?
Eftersom många är rörande överens om just den punkten... Kan man då inte visa lite civilkurage och tala om för den lilla klick som ligger och bombar fram och tillbaka på Bogan att dom borde upphöra med det pronto? Det kan inte vara speciellt svårt, folk åker in till posörplattan emellanåt.
Varför är det ingen som gör det?
Ja du ser själv vad ANONYMITETEN på nätet kan ställa till med, här behöver
ingen ta PERSONLIGT ANSVAR för vad man skriver att man TYCKER eller vad man GÖR!
ALLT göms bakom ett NICK!
Den lilla klick som KÄNNER varann, kritiserar inte varann....man hjälps istället
åt att försvara varann....hur imbecillt själva handlingen är!
KentW
I världen UTANFÖR internet, bogesund t.ex., KAN man säga åt folk och få effekt. Där behöver du dessutom inte känna till var persons alias.
Om försäkringen är en "Kvinna +50" och föraren är en Man i 25års åldern så är det ju rimligtvis ett fordon som framförs oförsäkrat.
det är MÄNGDEN av hojar med "öppna" blås,
oavsetthojmodell som gör att de flesta lackar ur.
Ja du ser själv vad ANONYMITETEN på nätet kan ställa till med, här behöver
ingen ta PERSONLIGT ANSVAR för vad man skriver att man TYCKER eller vad man GÖR!
ALLT göms bakom ett NICK!
Den lilla klick som KÄNNER varann, kritiserar inte varann....man hjälps istället
åt att försvara varann....hur imbecillt själva handlingen är!
KentW
För då tror ju alla att jag har liten k*k?
Bra fråga, men...
Vad får det för följd? Lyssnar man (hade ni lyssnat, eller hade de personerna blivit inklippta med nån rolig kommentar i era filmer?).
Sen tror jag forfarande att ROLLERS rulle som visades i programet bara var till
för sätta allt lite på sin spets, det är MÄNGDEN av hojar med "öppna" blås,
EXACT!........men hur många säger en sån sak till sin "kompis".....?
Sen tror jag forfarande att ROLLERS rulle som visades i programet bara var till
för sätta allt lite på sin spets, det är MÄNGDEN av hojar med "öppna" blås,
Bor själv i utfarten av en mindre stad vid en "startsträcka" för en "racerbana",
och gillar hojar, men ibland blir det bara för mycket speciellt om man har
sonsonen på besök och han måste upp till skolan nästa dag.
Ett konkret förslag för att alla ska få lite perspektiv på hur dom har det dom
som bor där:
HYR EN HUSVAGN OCH BO EN VECKA VAR PÅ LÄMPLIG PLATS EFTER "BOGAN"
rapportera sedan era upplevelser här på SH.
KentW
uselt reportage med de vanliga halvsanningarna och rena lögnerna. det enda positiva med det hela är att man vet att när det kommer från uppdrag granskning så är det inte speciellt granskat.
mest bara vinklat.
Inte något av detta gör att det finns en röd tråd att följa.
Tycka vad man vill om programmet och personerna som medverkade men nog är det förståerligt att man reagerar, och det starkt, när man tvingas leva med att var och vartannat år ha människor som kraschar så illa att de senare avlider eller blir lemlästade för resten av livet alldeles inpå husknuten! Tänker på mannen som väldigt moderat utryckte sin bestörtning över dem han varit med och försökt rädda livet på!
Kan detta vara ett incitament som något att försöka undvika när man kör både där och på andra platser mån tro?
Mvh!
// Niklas
loud pipes save lives!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|