Nja, riktigt så illa var det inte - du kanske skall försöka titta på programmet i efterhand innan du diskuterar det. Programmet fokuserade på hur somliga hojåkare beter sig på framför allt en specifik vägsträcka.Men det verkar som om programmet iaf gick ut på att MC-förare är idioter, alltid kör för fort osv.
Det finns det säkert de som gör, men som sagt handlade inte UG om det.Men om nu en del av Sveriges befolkning hatar MC-åkare över allt annat
Ingen har ondgjort sig över den typen av hojåka i UG, eller någon annan stans som jag har hört under de typ 25 år jag har kört hoj. Det du gör är ett extremt förenklat antagande, där du utgår från att alla som har negativa åsikter om idiotbeteenden är patologiska gnällspikar. Så är det faktiskt inte. Det du gör, och hur du gör det, påverkar hur du uppfattas. Orsak och verkan, handling och konsekvens. Till och med mina tonårsbarn fattar sammanhanget.Inget vi kommer fram till här på SH's forum (att vissa kör för fort, för få ställen att köra på, att bulten/bogan är bra vägar ov.) kommer få dessa att ändra sig. Dem kommer ändå svära över den där gamla Gs 500'n med tillhörande övningskörare
Last edited: