Nova
Back from California
Fast det var lite pajasvarning var det allt när det sprang funktionärer tvärs över banan 5 gånger när det kom förare i full karriär på rakan.
Macho Woman skrev:Tycker det är ganska löjligt att klaga på LMS, funktionärerna och arrangemanget när man har Anderstorp att jämföra med.
Pålle skrev:När jag sedan ser hojen som tre funktionärer stått och baxat med i fem minuter bli bortledd av föraren sittandes på sadeln(så svårt var det att flytta den) blev jag riktigt jävla upprörd. /Joakim
Men va fan Här sitter man och hejjar som fan på dej å så går du å vurparoscar skrev:Efter det är det min tur. In i högern i esset, LÅNGSAMT GÅR DET, och så släpper det satans jävla framhjulet...
När jag klotade hade jag lite häng på Johno och det var hela 20sek ner till fyran, så jag är JÄVLIGT pissed över en bortkastad pallplats! Enda man kan glädjas lite åt är tiden på 54,5 som bäst...
Gjorde inte ni förare några skulle vi funktionärer vid posteringarna inte heller behöva göra några...
FZ1 skrev:Förövrigt ett i mitt (jäv)tycke lyckat arrangemang.
Vad som däremot lämnar efter sig en besk smak är vissas totala kapning av ideellt arbetande människor…och en del förares brist på respekt för andra, både förare och funktionärer.
oscar skrev:...i högern i esset, LÅNGSAMT GÅR DET, och så släpper det satans jävla framhjulet. Jag är till 99,999% säker på att det beror på att LMS av någon konstig anledning inte har curbs på sin bana utan grus, vilket medför att folks knäpuckar sprätter ut grus i spåret. The rest is history...
/oscar
Strandelin skrev:"Otur är när blixten slår ner i tanken på långa rakan, resten är förarmisstag"
Citat från ???
HW skrev:Jag måste lägga till en sak ang. postering 9, bergskurvan:
...som innebär att bollhavet nu är nästan löjligt djupt och dessutom blir högre ju längre bort från banan man kommer. Att släpa en hoj, som säkert har växel i, leca i kedjan och bromsarna genom detta djupa bollhav i uppförsbacke, det är inte lätt. /HW
Strandelin skrev:Ganska mycket Rookie att skylla på grus...
Swedie skrev:Det var en väldans massa vurpande i Rookie 1000... var ju gulflagg på just de ställena man ville köra om på... arsle o krascha sådär.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|