Och utanför bilar........
Och innan någon fallskärmar in och spelar säkerhetskortet, ta och kika på hur stor skillnad i överlevnad det är i bilar de senaste 20 åren.
Grattis trots allt. Tror det är en ganska bra om än törstig bil. Jag tycker den är jättesnygg.Jag hoppas att man inte måste leva som man lär för jag köpte en fyrhjulsdriven elbil med glastak idag, en Polestar 2.
Egentligen är det väl tvärtom? Efter konkursen kommer priset sjunka. Jag köpte en för-använd.Bäst att handla innan de går i kk.
Ja skitmärkligt. Köp då en riktig köttbit då.Är inte det där lite som när veganer lagar mat som ser ut som kött? Jag äter gärna vegetariskt och kör elbil, men förstår inte varför man vill att grönsaker ska se ut som kossor eller elbilar ska låta som fossiler. Är jag bara inte tillräckligt lättlurad för att uppskatta bedrägeriet?
Hur funkar det här von obenfilmandet?Jag bjuder på ett sätt att få en VW Caddy och en Citroën C5 Aircross att se ut som monstertruckar, använd kamerorna i en Polestar 2...
View attachment 500563
Det sitter fyra kameror på bilen, en i vardera backspegel och en i varje ände. Sen sätts bilderna ihop till en. I andra bilar jag haft har det varit rimligare skala på omgivningen.Hur funkar det här von obenfilmandet?
Konspirationsteoretikern skulle kanske säga ”storebror ser dig”, så jag säger ”storebror ser dig” och hoppas på att nån ”know it all” förklarar hur det går till. (På ett barns nivå.)
Ok, jag fattar att din bil är inlagd som en bild.Det sitter fyra kameror på bilen, en i vardera backspegel och en i varje ände. Sen sätts bilderna ihop till en. I andra bilar jag haft har det varit rimligare skala på omgivningen.
Ja, min fru tycker att det är slarvigt att bilen på bilden är vit när min bil är svart.Ok, jag fattar att din bil är inlagd som en bild.
Tanten har rätt!Ja, min fru tycker att det är slarvigt att bilen på bilden är vit när min bil är svart.
Polestar har lyckats med "Michael Jackson önskan" på bild iallafall!Ja, min fru tycker att det är slarvigt att bilen på bilden är vit när min bil är svart.
Jag vet inte det, jag. ”Doesn’t matter if you’re black or white.”Polestar har lyckats med "Michael Jackson önskan" på bild iallafall!
Batteridegraderingen har på 10.000 mil planat ut kring 1.5% vilket får sägas vara betryggande.Efter x-antal tusen mil kan jag konstatera att batteridegraderingen nära nog exakt matchar den sänkta energiförbrukningen.
Kontentan är att praktisk räckvidd är oförändrad sen ny.
Fast satte inte du 19 eller 20 hjul på denEfter x-antal tusen mil kan jag konstatera att batteridegraderingen nära nog exakt matchar den sänkta energiförbrukningen.
Kontentan är att praktisk räckvidd är oförändrad sen ny.
Jodå, men jag har kört 4500 av de 5000 milen på 19” så det är inte en faktorFast satte inte du 19 eller 20 hjul på den
Min går bäst med 18. Drar minst å en del annat. Skulle aldrig ändra på det men det är jag.
Teknikens värd:
Räckvidden då? Den är numera 554 kilometer i den bakhjuldrivna och 678 kilometer i Long Range (som också är fyrhjulsdriven). Men bara om du har valt 18-tumshjul – väljer du 19 tum så kapas räckvidden till 513 och 629 km. Så välj rätt. Välj smått.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|