Bromsljusen tänds även vid motorbroms.Jag trodde elbilar hade självmotionerande bromsar?
Verkar så när man kör bakom dem på motorvägen och hastighetsskyltarna ändras.
Nej, när den går över ett visst värde.Spännande! Oavsett retardation?
Ellastbilar i form av långtradare i Tyskland. Mycket intressant.
Det jag tyckte var intressant är hur långt utvecklingen kommit på kontinenten även när det gäller tung trafik. Nog för att de är i kraftig minoritet men för en fullastad EU-tradare är det ändå förarens vilotider som begränsar.Intressant video. Tur att elbilsägare är snälla människor - hade en lastbil blockerat alla pumpar på en bensinstation hade det blivit livat.
Jag är också en ärlig Teslaägare och sålunda varken keps eller tröja med Tesla på. Min är dock nyare än hans (men inte den helt nya 2023 som han pratar om) så lite kan säkert diffa då det sägs att många av barndomsproblemet fixades med faceliften som min har och hans inte har vilket kan förklara att mina upplevelser är ganska annorlunda från hans. Hur jag vet att han inte har facelift? Han har kromade dörrhandtag, mina är svarta.En ärlig Teslaägare
Blir många korvar och långa toalettbesök.Intressant video. Tur att elbilsägare är snälla människor - hade en lastbil blockerat alla pumpar på en bensinstation hade det blivit livat.
Ja, funkar lika bra som ILS på min Benz W205. (Har Matrix)Ni som kör Tesla använder ni automatiska hel&halvljus? Funkar det bra?
Senaste tiden när jag åker till jobbet så möter jag en bil på ungefär samma ställe. Jag har retat upp mig på att den inte bländar av i tid många gånger behöver jag blinka med ljuset innan det händer något.
Har sett att det är en vit bil och idag tittade jag lite bättre och ser att det är en model 3
Antingen fungerar det automatiska dåligt eller är föraren helt enkelt dum i huvudet.
Funkar hur bra som helst.Ni som kör Tesla använder ni automatiska hel&halvljus? Funkar det bra?
Senaste tiden när jag åker till jobbet så möter jag en bil på ungefär samma ställe. Jag har retat upp mig på att den inte bländar av i tid många gånger behöver jag blinka med ljuset innan det händer något.
Har sett att det är en vit bil och idag tittade jag lite bättre och ser att det är en model 3
Antingen fungerar det automatiska dåligt eller är föraren helt enkelt dum i huvudet.
Nej, kom väl sent 2021 tror jag.Har alla 3or LED-matrix?
Ljuset på Tesla är ju åt helvete bländande vid halvljus. Är i Norge just nu och jag blir bländad stup i kvarten. Jag blinkar på så många jag kan även om jag vet att det är halvljuset, för det måste fixas, måste ändras. Gör en recall och fixa!!Tesla modell tre på plats 111 på en tysk undersökning vid besiktning. Sist alltså
Likadant i en finsk undersökning med äldre teslor Hjulupphängningar bromsar å ljuset
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|