Tack för tipset.
När jag satte dit de jag har nu så försökte jag limma dit dem men på kopplingssidan så har det börja släppa. Handtaget snurrar med klockan, så efter 30 min körning så har de glidit ett halvt varv. Inte helt optimalt.
Så antingen tar jag bort det och limmar på det igen eller så behöver jag hitta en annan/bättre lösning. Jag kan antingen naja fast det eller köpa nya Lock-on.
Apropå greppet så har jag använt ett par sköna handskar. Lite för sköna, kanske.. Nu när försöker utveckla mina små färdigheter känner jag hur handen glider i handsken och det tror jag är dåligt i flera syften.
SÅ, inte nog med att greppet/handtaget sitter lite löst så har jag även ett par handskar som handen glider i. Har faktiskt inte tänk på det tidigare men eftersom jag nu (efter feedback från er, tack så mycket) har justerat styret och reglagen ute i skogen så har jag börjat känna efter...
Däremot så har den senaste justeringen av styret gjort att jag har fått bättre kontroll på grejerna. Går mycket lättare att krypköra och genomföra balans-övningar nu. Det gjorde även susen att putta in reglagen lite till och justera upp dem en aning horisontellt.
Blev ett oljebyte i går också. När jag såg oljan efter 6h körning så var det inte så hade nog inte min lilla "övningskörning/fiskörning" så stor påverkan. Kunde nog ha väntat till 10h.
Man hade ju annars kunnat önska en smidigare lösning än att alla 4 skruvarna måste lossas för att oljan ska rinna ut... Plus hasplåten... fn, hade ju kramp överallt när jag skulle sätta tillbaka skruvarna under.. hahaha. Jisses..
(Kom ihåg att dricka när ni tränar)