Även där möttes Jocke och Graham Jarvis 2016. Jarvis vann efter ha kört 8 varv, vilket ingen annan klarade på den banan...
De är en fröjd å se hur Jarvis hanterar terrängen..
Även där möttes Jocke och Graham Jarvis 2016. Jarvis vann efter ha kört 8 varv, vilket ingen annan klarade på den banan...
Här några fler exempel på hur människan kan 'bruka jorden'. Följ med ett gäng pigga pojkar ut i naturen, men håll hårt i hojen så den inte försvinner .. under vattnet !?
.. eller, det kanske är så ryssarna tvättar sina hojar?
Han är så sjukt mjuk i sin körning. Det ser aldrig ut att gå fort som när Wade Young eller Johnny Walker muskler sig fram i terrängen, sen kommer Jarvis och bara smyger förbiDe är en fröjd å se hur Jarvis hanterar terrängen..
Han är så sjukt mjuk i sin körning. Det ser aldrig ut att gå fort som när Wade Young eller Johnny Walker muskler sig fram i terrängen, sen kommer Jarvis och bara smyger förbi
Verkar ha kokat. Vad har du för spänning om du låter det sitta ett dygn? Har du kollat nivån?Fn, det stinker ruttet ägg i garaget efter att jag laddat batteriet. Då är det väl slut och jag behöver byta?
No bueno, om jag får gissa. Men plocka bort det från laddaren och mät spänningen om ett dygn eller två.Det är ett slutet batteri så det går inte att kolla nivån. Kände lite på det och det var varmt.
Ja, jag kopplade bort när jag kände lukten. Farligt att inandas?No bueno, om jag får gissa. Men plocka bort det från laddaren och mät spänningen om ett dygn eller två.
Svavelväte är inte nyttigt. Vad var det för laddare? Smartladdare eller vanlig dumladdare?Ja, jag kopplade bort när jag kände lukten. Farligt att inandas?
Tror du det kan ha klarat sig iaf?
Jag har haft det på laddning under två arbetsdagar, typ.
Du har antagligen kokat det rejält. Mät om något dygn.Dumladdare, troligen fel laddare men det är den jag har använt till den andra hojen och det har fungerat bra.
Dumladdare funkar kanonbra så länge som man inte bara låter den vara på för evigt. Dock är en smartladdare billig nuförtiden så det var´ ett bra köp.Batteriet är nu på tippen och jag köpte ett nytt från biltema som ersätter exakt den modellen jag hade. Kommer även att köpa en ctek 5.0. Tror det är bra med en riktigt laddare.
.. viktigaste grejerna just där. Motorolja (med filter) säger manualerna behöver bytas var 10 timme vid tävlingsträning eller hård terrägkörning. På väg eller utflykter krävs så klart inga tätare intervall. Jag tror att en bra indikator vore om du är uppmärksam på hur växeln känns när du skiftar. Börjar oljan bli 'redo' så torde växlingen kännas lite kärvare. Men jag är bara lekman, så jag leker bara. Lyssna inte på mig.- Olja och filter
- Luftfilter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |