Böjjarn
Titel: :)
turbo konvertering
Exakt, eller stuntdreva
turbo konvertering
Men hur får man upp den på 3an? Jag vill kunna åka i typ 80-100 blås och dra upp den!
Exakt, eller stuntdreva
Kikade lite på skylthållare och blinkers från Bikersneed, nån som vet om det är svårt att koppla in? Har för mig att någon sa att det bara skulle vara att klicka i original kontakterna? Och är blinkarna E-godkända?
Ja jag har försökt att stå upp på passagerar pinarna och kopplat upp den i 3 men den e för slö orginal.
hur mångas kuggar är det orginal på bakdrevet på en Er6:a?
46. Fram är det 15.
Här är lite data: http://buykawasaki.com/site/Kawasaki/Techpubs/English/spec_id/2006/sp_EX650A6F.pdf
Ok. vad händer om jag slänger på ett 49 drev bak? hur mycket minskar tophastigheten?
Fler som har fått brev från Kawasaki angående kraschpuckar?
Jodå, jag fick ett brev igår.... Kawasaki har fastställt att de uppkomna sprickor i ramen som noterats beror på icke-orginal krashpuckar......
Detta trots att de även säger att deras egna puck inte hade tillräcklig styrka och kunde få det högra kraschpucksfästet att spricka
Nu skall de göra om orginalpucken och de som har orginalpuckar får byta ut dessa.
Men vi som hörde om Kawa´s bekymmer med puckarna och köpte "pirat" är lurade om sprickor uppkommer..... Hmm, skall man montera av puckarna eller??
//cage
Why crachpucks på en hoj utan kåpor? OK om man åker mkt bana, men annars så tycker jag att det börjar lukta väl mkt körskola.....Ni har väl inte tänkt att vurpa....hoppas jag....
Nä jag hade inte TÄNKT det men det skedde iallafall....
Puckar hade defenitivt lindrat skadorna på hojen. Det är väl mer än kåpor som kan ta stryk
Why crachpucks på en hoj utan kåpor? OK om man åker mkt bana, men annars så tycker jag att det börjar lukta väl mkt körskola.....Ni har väl inte tänkt att vurpa....hoppas jag....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|