Blev omkullprejad på banan idag, så nu är hojen rejält skrapad å ful. Tom kåpan för hastighetsmätaren blev fuckad. Och ingen försäkring täcker ju bankörning.. Fattig är man som student med.. Suck...![]()
![]()
Ont i ryggen å skrapade knän(hade textilbyxor utan puckar..).Attans osis. klarade du dig utan blesyrer? Prejad på bana hmförklara gärna mer ingående.
I can pay, but it still hurts.Don´t play it, if you can´t pay it....
Tråkigt med cykeln. hoppas du klarade dig bra...
Det var så att en kille kom på insidan i en kurva(inte tillåtet i gruppen jag körde i) och la sig i mitt spår, så helt instinktivt bromsade jag(annars hade jag kört på honom).
Ont i ryggen å skrapade knän(hade textilbyxor utan puckar..).
Då har man ställt av hojjen över vintern, men hade tänkt göra lite olika projekt nu under vintern när man har tid. Ska byta till woodcraft clip-ons, sätta på en hugger, leta fram en snygg ensitscuts. Har även lite funderingar på dom f*rbannade speglarna. Tror ni det funkar att byta mot pigspotter speglar? Tänkte det kanske blir nån annan vinkel eller kommer det bara bli att man ser mer av sina egna armbågar? Funderar även på om någon vet ifall delar från ex zx12'an passar er-6'an?
Tankpad; jag kör svart pad på svart hoj. Tycker funkar utmärkt. Kan också tänka mig att köra en pad som har samma färg som ramen....3196380Ja, då var det snart dags att ställa in pärlan i garaget för vintern :/
Har inte haft den så länge men 160 mil har det i alla fall blivit och det är inget snack om att smile-faktorn är ruskigt hög på denna hoj
Hur som helst, jag jag måste skaffa mig en tankpad innan jag kör en meter till för jag var "smart" nog att välja en svart och minsta lilla beröring genererar oönskade spår i lacken. Problemet är att jag inte har en susning om vad som ser bra ut på en svart tank (är ny och förhållandevis vilsen i MC-Djungeln). Vad har ni för pads? Har ni bilder? Tips, ideér ? Allt välkomnas varmt.
Peace!
Jo de e ju egentligen, men jag har min hoj i karlskrona över vintern så tänkte de va bäst att lämna den när de va fint väder så man skulle slippa köra i snöStällt av redan, minst en månad till finns det chans på fina dagar.![]()
Sitter här och velar om jag ska köpa förlängningen av garantin eller inte. 2300:- för två extra år, är det verkligen värt det?
Har visserligen kört extremt lite än så längre första året (ensast 170 mil) så visst kan saker fortfarande gå sönder. Men det känns ju som att om grejerna håller de första 2 garanti åren så borde det väl inte rasa på ytterligare 2...
Hur har ni gjort? Vad tycker ni om den extra garantin?
Om du tänker såhär då:3196864Bumpar mitt eget inlägg. Börjar bli dags att bestämma mig nu. Ingen som har några funderingar angående att förlänga garantitiden???
Nu har även jag ställt in hojen i garaget för att få lida i några månader innan solen kommer tillbaka...Haft hojen i 130 mil nu och en underbar maskin är vad den är!
Jag får min på måndag! Hoppas på att hinna med förstaservice innan avställning.En svart ER6-f blev det.
![]()
Du kommer bli så nöjd så![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |