LinkanHstd
Ny medlem
haha biltema is the shit problemet vad jag hört är att koppla in skiten, motstånd o relän hit o dit
Glöm det jag sa om dyr frakt på 650shop, jag var helt ute och cyklade. Det var deras kundvagn som buggade nåt hemskt, om jag lade till mitt styre 3 gånger så kom jag ner i 57 dollar (rätt frakt), samma som från BRP.
DOCK så är fortfarande PC3an billigast från BRP!
Jag besällde PCIII hos ninja650 i sept. -07. De va inga problems men kan hända att dom ändrat reglerna.
Där står ju att dom inte vill sälja över atlanten för att dom inte kan garatera att det är samma kabelstammar på icke Amerikanska er6r.
Om det inte har kommit några ändringar på 08rna så kan jag garatera att de passar iaf!
Har en liten fråga undrar vad ni har för försäkring på era cyklar kollade upp en er6 från 05 den skulle kosta mig 28tusen hos trygghansa själv så är jag 28 o bor i umeå tyckte det var konstigt betalade 8tusen helhelår för en TL1000r från 00
En till gul.....härligt
Jag frågade detta tidigare men fick inget svar....försöker igen.
Den lilla vindrutan som jag har (haft) på min hoj, hjälper den något ??
(Jag har själv inte testat då hojen köptes nu i vinter och jag tyckte den såg lite skum ut så den skruvades bort...)
I alla fall snyggare än den här:
Har efter ihärdiga försök inte lyckats få tag på någon på BRP så nu ska jag handla från ninja650shop istället.
Är det någon som beställt en PC3 från ninja650shop? Det står ju klart och tydligt att de inte skickar utanför staterna. Har skrivit till dem, får se om de går med på att skicka.
Frakten ökar ju mer prylar jag lägger i vagnen men det är väl ganska naturligt eller är det fortfarande buggigt?
Jag misstänker att sveriges samtliga ER-6r är försäkrade hos bilsport-mc. Med tanke på prisskillnaderna jag sett så borde det vara så.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|