För mig (25 år, stockholm innerstan) blev Folksam billigast på försäkring; 13.000 kr/år halvförsäkring. Bilsport & Mc ville ha lika mycket för en årsförsäkring men Folksam kan man ställa av hur man vill med så det blir mycket bättre.
Innan jag köpte min er6 var jag ute efter en 660, men efter provkörning och jämförelse m er6:an.... -Ja, ni ser ju hur historien slutadeHur är er6an att köra är den rolig ? Kör ktm 660 04 nu o den är grymt kul att leka med men när man ska åka längre sträckor blir man galen
Vad tycker ni är det ett bra köp om man vill köra på bakhjulet o lite på fram hjulet o även köra längre sträckor 20-30 mil?
Innan jag köpte min er6 var jag ute efter en 660, men efter provkörning och jämförelse m er6:an.... -Ja, ni ser ju hur historien slutade
Tycker er6 är en kanonhoj och en perfekt kompromiss för mig och det jag söker, nämligen körglädje, bus, pålitlighet, distansåkning (20-30 mil är en barnlek även med n-versionen) och möjlighet att skjutsa . Dessutom låter twinnen som åskan själv, mao helt underbart
Innan jag köpte min er6 var jag ute efter en 660, men efter provkörning och jämförelse m er6:an.... -Ja, ni ser ju hur historien slutade
Tycker er6 är en kanonhoj och en perfekt kompromiss för mig och det jag söker, nämligen körglädje, bus, pålitlighet, distansåkning (20-30 mil är en barnlek även med n-versionen) och möjlighet att skjutsa . Dessutom låter twinnen som åskan själv, mao helt underbart
Undrar om det är nån skillnad på årsmodelerna eller är dom lika varandra i hk, vikt, och sånt
nån som vet hur mycket bensin är det kvar när lampan tänds?
Det står i instruktionsboken, men jag har för mig att det är 3,5 liter.
"Varning, läs instruktionsboken" och "Endast blyfri bensin"
Det står på kawasakis hemsida hur mycket lägre den är, men det är svårt att få en uppfattning om hur pass bättre hon kommer sitta.
Jag har inte sett just den sadeln men oftast brukar de förutom att vara tunnare även vara smalare och det gör stor skillnad på hur långt benen räcker så att säga.
Är det någon som införskaffat Biltemas styre med "fågelpinne" och sedan plockat bort pinnen? Frågan jag ställer mig är om det kommer hålla vid lite kraftigare belastning... De e ju trots allt biltema Man vill ju inte att det ska ge vika! Så är det någon som har testat det "fullt ut" så är jag nyfiken på att höra resultatet.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|