überkill
Guest
Tänkte köpa ett leo vince. Är det något man klarar att sätta på själv eller ska man lämna in den? Hur går man till vägar?
Vad gäller SERVICE sa mekaniker där jag köpt min att det är ok att göra 100 mila service efter den gått mellan 80-150 mil, inga problem.
Jag beställde hem Hurric slipon efter att tittat/lyssnat på Pom Poms. Holy shit vad det låter, kan få snubbar på kromslädar att skita ner sig. Kör man lite aktivt och växlar upp och ner kommer det då och då rejäla puffar och det låter bra mycket. Kanske dags att få på decibelkillern innan hela vänskapskretsen sviker eller vad säger du Pom Pom? Nej eller börjar jag bli gammal vem vet..
Hade problem med att få av skiten, där är en genomgående skruv bakpå och en som bara sitter åt på ena sidan. Den genomgående hade jag skitsvårt att få av. Funderade ett tag på att som någon skrev i tråden tidigare slita av hela avgassystemet och skruva på det igen med slipon på. Men det gick. Man får ta hårt i originalburken och vrida och bända för att få den till att släppa iväg den genomgående skruven. Efter det var det lätt, bara det att mitt Hurrick inte slank på ända in på där märket är på grenröret utan det tog emot redan 3 mm innan men jag nöjde mig med att skriva fast det där.
MASSOR MED BILDER finns i mitt garage, kolla där.