Martin
Don't call it a comeback
2011 var det väl sagt.Undrar jag också...
2011 var det väl sagt.Undrar jag också...
Herregud, vad är detta? Bakåtsträvarnas årsmöte?
Just nu är det ju i praktiken tvåcylindrigt som gäller, så varför är radfyra så fantastiskt dåligt?
Supportklasserna behöver förändring, och eftersom det är samma organisation som framgångrikt stöpte om MotoGP som kommer att genomföra förändringen är jag övertygad om att det blir bra.
Nej, men med tvåtakt dör klassen ut.
Måste troligen ha mer effekt än 125rna om det ska vara en klass som ska få lite respekt iaf.Jag röstar för en klass med små slagvolymer (max 400cc?) och fritt trim!
I det här fallet tror jag de är ganska nära sanningen tyvärr.Man ska inte ta MCN på för stort allvar, vänta på säkrare källor..
skulle gissa på att det blir 2-cylindrigt och 450-500cc om man vill
ha små lätta smala maskiner som påminner om dagens 250-racing.
Man ska inte ta MCN på för stort allvar, vänta på säkrare källor..
skulle gissa på att det blir 2-cylindrigt och 450-500cc om man vill
ha små lätta smala maskiner som påminner om dagens 250-racing.
Fan vad klyschor ni svänger er med i tråden... Utveckling. Möjligheter. Klyscha. Klyscha.
Vad är det egentligen du svänger dig med?
Skönt att slippa 2-taktarna, hoppas dom löser problemet med 125r snarast med.
Nyfiken på hur du menar. Åker du på så pass många GPn att du börjat störa dig på ljudet? Exakt vad är det som blir så skönt för din del?
Nyfiken på hur du menar. Åker du på så pass många GPn att du börjat störa dig på ljudet? Exakt vad är det som blir så skönt för din del?
Man behöver inte åka på fler race för att störa sig ljudet, lukten, dimman vid starten. och framförallt dessa obligatoriska torrgasningar i tid och otid. Jag tycker helt enkelt inte om 2-taktare. men det är en personlig åsikt...
Däremot tycker jag att det är synd för dom som tycker om dessa små maskiner, men jag blir som sagt glad om det blir 4-takt i alla klasser!
I GP-VM varmkör man ju inte sina maskiner sedan man gick över till fyrtakt.Man behöver inte åka på fler race för att störa sig ljudet, lukten, dimman vid starten. och framförallt dessa obligatoriska torrgasningar i tid och otid. Jag tycker helt enkelt inte om 2-taktare. men det är en personlig åsikt...
Däremot tycker jag att det är synd för dom som tycker om dessa små maskiner, men jag blir som sagt glad om det blir 4-takt i alla klasser!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|