Lillencb
Ny medlem
Jag kör tvåtaktare, så nog kör jag med rökelser. Man matar ju småfåglarna för att de i gengäld ska hålla flygfäna i schack på sommaren!
Ja det är bra Ulvhamne det är i varje fall rätt sorts rök
Jag kör tvåtaktare, så nog kör jag med rökelser. Man matar ju småfåglarna för att de i gengäld ska hålla flygfäna i schack på sommaren!
Ja det är bra Ulvhamne det är i varje fall rätt sorts rök
Nämen vad plutti nuttigt, ingen som virkar här också eller kanske kör med rökelser, fy fan jag spy.
Jag virkar och kör med rökelse, frågor på det?Nämen vad plutti nuttigt, ingen som virkar här också eller kanske kör med rökelser, fy fan jag spy.
Du kanske inte ska läsa fågelmatartråden då, rubriken avslöjar ju vad den handlar om.Ja, helt fel forum att diskutera fågelmat på, frågor på det!! inte konstigt att sidan håller på att rasa ta in lite hästintresserade också så kan min fru börja snacka här med.
Du kanske inte ska läsa fågelmatartråden då, rubriken avslöjar ju vad den handlar om.
Nu är du ute på tunn is. Länkar till ett forum som skulle kunna passa dig.Vad heter sidan?? vad kör vi här, sport hojar du verkar ha tappat hela begreppet om denna sida, synd..
ditt argument är uruselt sök dig till någon annan sida för femåringar.
Det tar ett tag innan flygfäna hittar till käket, speciellt om man börjar matningen efter att snön kommit och det finns andra ställen med mat i grannskapet.Som hyggligt nyblivna villaägare såg vi fram emot ett välbesökt fågelbord, men nej då Vi började med att hänga upp talgbollar lite här och var, och visst, någon enstaka talgoxe och blåmes har det varit, och en nötskrika, men annars har det varit rätt tomt. Någon knöt loss och snodde en talgboll iofs Grannen har fullt med fåglar, så vi köpte en lite större fågelmatare och fyllde den med solrosfrön, och sånär som på kattspår i snön så har det inte varit en fågel till den heller Var köper man domherre och talgoxebulvaner?
Som hyggligt nyblivna villaägare såg vi fram emot ett välbesökt fågelbord, men nej då Vi började med att hänga upp talgbollar lite här och var, och visst, någon enstaka talgoxe och blåmes har det varit, och en nötskrika, men annars har det varit rätt tomt. Någon knöt loss och snodde en talgboll iofs Grannen har fullt med fåglar, så vi köpte en lite större fågelmatare och fyllde den med solrosfrön, och sånär som på kattspår i snön så har det inte varit en fågel till den heller Var köper man domherre och talgoxebulvaner?
Jag virkar och kör med rökelse, frågor på det?
SportHoj lever! Att bli utslängd ur Fågelmatartråden är väl nästa som att köra på bakhjulet utanför dagis!
"You know the main thing in Life?
A SENSE OF HUMOUR
Lose that, and you´re done.
You might as well blow your fuckin´brains out"
Som hyggligt nyblivna villaägare såg vi fram emot ett välbesökt fågelbord, men nej då Vi började med att hänga upp talgbollar lite här och var, och visst, någon enstaka talgoxe och blåmes har det varit, och en nötskrika, men annars har det varit rätt tomt. Någon knöt loss och snodde en talgboll iofs Grannen har fullt med fåglar, så vi köpte en lite större fågelmatare och fyllde den med solrosfrön, och sånär som på kattspår i snön så har det inte varit en fågel till den heller Var köper man domherre och talgoxebulvaner?
Wohoo.
Massa fåglar idag.
Jag satte upp en kokosnöt med fett i och ett hjärta (fånigt va) med lite blandade frön och så det vanliga med solrosfrön och jordnötter. Shit vilken pippifest det har varit idag.
Våra fåglar har hållit sig borta idag när jag tittat ut. De kanske dragit till Uddevalla! Men igår däremot var det riktigt drag i trädgården...
Du får inte vara för fånig för då får du gänget från Ungdomsgården på SH på dig, du menar naturligtvis en dödskalle inte ett hjärta!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|