SuperMicke
█ █ █
Är det bra/nödvändigt att ha Audio-IN om man ska koppla in en hjälmkamera? I w-motoracings 21 CWS-HS paket ingår det ju mikrofon.
Nope, inte alla kameror i alla fall. Jag behöver inte ha Audio-IN phonokontakt på min kamera. Kopplar ihop allting till en kabel som kommer med kameran, se den enkla bilden.SuperMicke skrev:Är det bra/nödvändigt att ha Audio-IN om man ska koppla in en hjälmkamera? I w-motoracings 21 CWS-HS paket ingår det ju mikrofon.
MikkE skrev:hehe. spiken wheelade aldrig. all bakslangning av Johanjulgran. Men kameran jag använder mig av är en JVC GR-DX55e (Cyberphoto ), hjälmkameran är modell 21 CWS-HS från W-Motoracing
Båda e perfa!
Det ÄR färg egentligen. Hittar faktiskt bra kontraster. men i filmen har jag gjort det svart/vittPD skrev:HjälmkameraJag laddade ner din "Senaste filmen - Hjälmkamera" men filmen är ju närapå svart vit? blir färgåtergivningen inte bättre med hjälmkamera??
Hur har dom lurat dig? Kom varan aldrig fram eller kom den fram som en tegelsten? Tog dom för mycket betalt eller vad?NBR skrev:Jag rekommenderar att ingen köper från bulletcam.com
Dom har lurat mej på 3000:-
Eftersom den kameran varken har digitala eller analoga ingångar går det inte.hållundan skrev:MiKKE, hjälp mig. Orkar inte läsa allt
Har en Panasonic NV-GS11. Ingen aning om vad den har för in/utgångar eller något sådant. Vilken hjälmkamera är lämplig?
Så billigt som möjligt!
Tack på förhud!
/H
Fakk. Då vet man det.morlock skrev:Eftersom den kameran varken har digitala eller analoga ingångar går det inte.
wasa skrev:Hallo....
Hittade en som verkar vettig i mina ögon Panasonic NV-GS55.
Ni som vet något om denna kamera uttala er gärna.... men inga spalt meter.
Ha det......
duccen900ss skrev:Var lite fräck: köp den på Elgiganten, prova och kläm på den i en månad och om den inte verkar bra så är det öppet köp!
wasa skrev:Precis vad jag hade tänkt göra men man kan ju inget om kameror.
Bra om någon som vet nåt kunde yttra sig. Det var helt ok pris faktist 4700:- den listade enligt Expert 7200:-
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|