Bingo
行駛和是安靜&#
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vad menar du egentligen? Är det bara dig de kräver på förskott? Du skrev ju "Han säger att ALLA gör så fr.o.m. 2008." Ljög han när han sa så eller krävde du särbehandling? Var det så att han kände dig sen tidigare och visste vad du går för?Det stämmer inte han särbehandlade mig och bjöd mig att betala 50% av priset men jag tackade nej och vänder mig till någon annan istället.
Din sista kommentar får stå för sig själv, du kanske ska fråga dig om du jobbar med rätt saker. Jag för min del tror att busschaufför skulle passa dig bättre, de brukar också ha för vana att vara otrevliga mot sina kunder. Lycka till!
Busschaufförer är trevliga. Jag ger var tionde kund en ordentlig spark i röven. Kan inte riktigt med folk som har sån otur att de råkar bli nummer tio. Sopor alltså
Jag fattar fortfarande inte varför du kallar honom för pucko. Om du inte vill betala något förskott så handlar du på något annat ställe. Sen skiter du i hur det går för honom och hans butik. Eller hur? Går ju inte an att springa runt och kalla folk för puckon för såna saker. Hur skulle det se ut om alla gjorde det? - Öh fan, de ville ha fem å femti för en folköl. Kostar ju bara fyra å nittifem på ICA i Skärholmen. Vilket jävla pucko va!
Edit: äh, nu har du ju tagit bort det knasiga i ursprungsinlägget. Kunde du gjort tidigare så hade jag sluppit hetsa upp mig
Last edited: