Och vilka skulle det kunna vara menar du?
Jag vet inte, känner du någon?
Kanske det är jag? Man vet aldrig!
Är det jag? Snälla säg!
Han har en låda på magen.. *stamp stamp*
För att hyra ut möbler eller dina gardiner för en oskärligt peng är helt ok om ni har ett avtal på det precis så som din burk vitabönor.
Hade dom kamphundar?
Vi "vann"
Hyresgästen krävde oss på 24k.
Nämnden försökte få till en förlikning på 13k, vilket inte antogs av vår motpart. Idag har nämnden fattat beslutet att vi endast behöver betala tillbaka 10k. Inte optimalt, men jag är nöjd.
Nu blir det iaf ingen lyxsemester för de där tre snorungarna.
jag fattar inte hur detta kan vara ett problem med att folk tar ut för stora hyror?!
om du t.ex. vill ha ut 25k i månaden för lägenheten så kommer det inte finnas en jävel som vill ha den. tar man skäligt betalt så kommer det att finnas folk som vill hyra den. sen kanske man som privatperson inte skall göra det till en vinstdrivande grej, men att hyra ut en lägenhet kan inte vara så farligt...
skönt för dig att det löste sig på ett någorlunda bra sätt
jag fattar inte hur detta kan vara ett problem med att folk tar ut för stora hyror?!
om du t.ex. vill ha ut 25k i månaden för lägenheten så kommer det inte finnas en jävel som vill ha den. tar man skäligt betalt så kommer det att finnas folk som vill hyra den. sen kanske man som privatperson inte skall göra det till en vinstdrivande grej, men att hyra ut en lägenhet kan inte vara så farligt...
skönt för dig att det löste sig på ett någorlunda bra sätt
Problemet är att man inte får köra i den hastighet som bilen och jag som förare klarar, vilket är helt galet. Att de dessutom kommer i efterhand med ett kamreaskåpsfoto på mig och säger att jag kört för fort är helt skandalöst. Det är ju inte precis som att jag orsakade någon olycka eller störde någon på den f.ö tomma vägen.
Det där var en helt fantastiskt bra liknelse.........
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|