Men som många säger så kommer du snart krypande tillbaka när fitt saften slutat rinna till mer än på födelsedagar och Nyår.
¨
Haha... Vilket jävla uttryck!
Men som många säger så kommer du snart krypande tillbaka när fitt saften slutat rinna till mer än på födelsedagar och Nyår.
¨
hmm inte för att verka viktigpetter men det kan vara andra hållet också, Han kan ju träffat en pojkvän vad vet vi, vi är ju så trångsynta.
Var en tjej här på Sh som sluta åka pga pojvänen tyckte det var för farligt så skyll inte alltid på tjejen
Haha... Vilket jävla uttryck!
hmm inte för att verka viktigpetter men det kan vara andra hållet också, Han kan ju träffat en pojkvän vad vet vi, vi är ju så trångsynta.
Var en tjej här på Sh som sluta åka pga pojvänen tyckte det var för farligt så skyll inte alltid på tjejen
Är väll ganska fantastiskt att du som studerandet har haft råd med en R1:A?`
Sen är det väll inte intresseorganisationer som försöker tillämpa "Mc döden" Utan snarare en regering som du hjälpte till att rösta fram..(läst tidigare trådar ifrån dig). Fan vet om det hade vart bättre med den gamla iofs...
Aja lycka till nu i framtiden! Men som många säger så kommer du snart krypande tillbaka när fitt saften slutat rinna till mer än på födelsedagar och Nyår.
¨
Dyrt med mc?
Då har du inte provat på båtlivet,
snacka om att slänga pengarna i sjön...
Cresent 590 1990 som används ett par gånger om året 100.000 = Blå triumph Speed triple -06 som används nästan varje dag från ungefär Mars/April till ungefär November/december
Framtiden
Aja lycka till nu i framtiden! Men som många säger så kommer du snart krypande tillbaka när fittsaften slutat rinna till mer än på födelsedagar och Nyår.
¨
Är väll ganska fantastiskt att du som studerandet har haft råd med en R1:A?`
Sen är det väll inte intresseorganisationer som försöker tillämpa "Mc döden" Utan snarare en regering som du hjälpte till att rösta fram..(läst tidigare trådar ifrån dig). Fan vet om det hade vart bättre med den gamla iofs...
Aja lycka till nu i framtiden! Men som många säger så kommer du snart krypande tillbaka när fitt saften slutat rinna till mer än på födelsedagar och Nyår.
¨
Nu är sporthojjen såld och kommer aldrig mer igen. Vissa saker som jag reflekterat över under min tid som hojjåkare skulle jag vilja dela med mig av.
Sporthojjsåkaren är en trevlig men naiv och trångsynt människa som genom sin besatta hängivenhet slår ifrån sig all kritik mot sin hobby. Jag sålde min hojj efter en kalkyl över vad motorcykeln kostat mig under två sommrar och ångrar mig inte för fem öre. Tidigare var detta otänkbart och det fick kosta vad det kosta ville. Jag tror aldrig jag spenderat liknande summor på annat och konstaterar att mc är en fruktansvärt dålig affär.
Hursomhelst önskar jag er lycka till med en dubbling av trafikförsäkringen och en konstant uppförsbacke i form av divere intresseorganisationer som försöker göra er hobby till historia.
Farväl
Framtiden
"konstaterar att mc är en fruktansvärt dålig affär"
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|