KIRE
Guest
Therudeboy skrev:Men jag är inte så långt förstår du så för mig hade det inte varit så mycket under det jag ska väga. Ska ju ner till 70kg nu så.
Ok fattade fel då
Du skrev ju att du ville vara lika stor som 186cm 66kg killen.
Therudeboy skrev:Men jag är inte så långt förstår du så för mig hade det inte varit så mycket under det jag ska väga. Ska ju ner till 70kg nu så.
KIRE skrev:Ok fattade fel då![]()
Du skrev ju att du ville vara lika stor som 186cm 66kg killen.
Jag tror inte att denna sport går ut på att man ska få en kick av av sparka någon i huvudet, men dom som utövar sporten är väl förmodligen medvetna om riskerna och ser det som en trevlig form av motion.Mavve skrev:Vaddå? Är inte tjejer människor tror du? De kan vara minst lika hemska som vilken kille som helst.
C. Persson som ska ställa upp i OS i taekwondo hade nog kunnat sparka ner mig kanske... varför skulle jag då hålla igen om jagf hade mött henne?
Sen är det inte rätt av dig att skriva att jag får en kick av att slå tjejer. Jag slår inte tjejer
Däremot ser jag ingen skillnad på en tjej eller kille på träningen. Skulle denne person framför mig vbara ofantligt mycket sämre än jag har jag ju inte ihjäl honom/henne för det.
JÄMLIKHET MELLAN KÖNEN![]()
GSXR1100R skrev:Ger man sig in i leken får man leken tåla![]()
Mavve skrev:Vaddå? Är inte tjejer människor tror du? De kan vara minst lika hemska som vilken kille som helst.
C. Persson som ska ställa upp i OS i taekwondo hade nog kunnat sparka ner mig kanske... varför skulle jag då hålla igen om jagf hade mött henne?
Sen är det inte rätt av dig att skriva att jag får en kick av att slå tjejer. Jag slår inte tjejer
Däremot ser jag ingen skillnad på en tjej eller kille på träningen. Skulle denne person framför mig vbara ofantligt mycket sämre än jag har jag ju inte ihjäl honom/henne för det.
JÄMLIKHET MELLAN KÖNEN![]()
Mavve skrev:Jag har knockat en tjej i huvet med för att hon kaxa sig mot migKändes rätt bra när hon kvickna till o börja böla
![]()
Kain skrev:Hmm
Nja trior inte häller riktigt på dessa pulver varianter. I ett längre perspektiv.
Dock ska man välja något så är nog Cambridgekuren den bästa.
Cambridge kuren funkar på så sätt att den försätter kroppen i ketos = svält. genoma att bara tillföra ca 400-600 kcal/dygn. Jätte bra så länge du äter det.
När man sen slutar går de flesta upp ca 4 -6 kg igen pga vatten som kroppen behöver. Sen innom några månade resten, så länge man inte lägger om normala kosten och tränar. så kommer man dessvärre gå upp igen och många tom mer än man gick ner.
man kan ej träna under en sånhär period.. Då all förbränning kommer att tas av muskler.
Dessutom så är kaffe inte bra då, det gör så att det produceras insullin (OBS HAR INGET MED SOCKRET ATT GÖRA) villket i sin tur kraftigt reducerar fettförbränningen..
Så istället, ha inte brottom, träna mer, ät rätt mat
Tok svårt.
Villee skrev:Väger man över 90 och inte är 2 meter lång så kan det ju av hälsoskäl vara bra att banta, men för er andra gäller ju omvandla fett till muskler![]()
Ni som väger 50-60 och kommer inte upp, vafan.. käkar ni aldrig på donken? Testa hyrfilm/köpa till chips och dipp osv varannan dag, käka ute så mycket ni har råd med och köp massa fet mat, gärna massa onyttiga energirika flingor precis innan ni går och lägger er... hur svårt är det? Efter ett tag hamnar ni också i den säkert vanligaste gruppen som är normalviktiga men borde ha lite mer muskelmassa i förhållande till fett.![]()
Pillis skrev:Jag går själv på Camebridgekuren och själva tanken m kuren är ju ändå att lära sej äta "riktigt"...alltså sunt... så man håller vikten...att man äter påsarna är ju bara för att snabbt nå sin "matchvikt" för att sen hålla den. Dom som går upp i vikt mer än dom där 2 kg vätska man lägger på sej efter kuren har ju helt enkelt missförstått hela poängen m kuren.....
OBS! Jag har gått ner 5 kg sen i augusti...alltså tar jag det rätt sakta...mitt mål är att tappa totalt 10 kg...
Tompalino skrev:Det har du i och för sig rätt i. Det jag störde mig på var när du skrev:
Den sista meningen antyder att du tycker det var skoj att knocka den tjejen. Jag är med på att "den som ger sig in i leken får leken tåla". Grejen är att för MIG så skulle det bara kännas jobbigt om jag knockade en tjej. Jag försökte inte på något sätt antyda att du slår kvinnor så att säga "utanför träningslokalen", om jag gav det intrycket så ber jag om ursäkt.
Blackadder skrev:<snip>..fruktyouhurt som i vissa fall innehåller 30-40 procent socker.. <snip>
korvgubbe skrev:och som ett sista påpekande. Sluta mäta i Kg.. Mät midjemått istället..
Vad spelar det för roll om man inte går ner så mycket om man flyttar kilona till de platser där de sitter bra? Armar, bröst, axlar..
URRninja skrev:Nä. Du ska inte hitta på såna saker själv, folk kanske tror dig.
Mingves skrev:Jag startade på 100,4 och ligger nu på 77kg konstant. Tog 20 veckor att nå denna vikt år2000. Viktväktarna var mitt recept.
//M
Snorkis skrev:viktväktarnaär inte bravet inte en enda som har hållit vikten! :kocko
Iceman1975 skrev:Och jag vet flera som lyckats!!!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |