A_NN_A
Saknar min Fireblade )`:
- Gick med
- 5 Sep 2003
- Hoj
- Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Källa: http://www.svt.se/opinion/article11129793.svt
Minst tre små missar i hennes tänk...
1) Kakan Hermansson (och Audi) fick inte skit för att hon är kvinna, utan för hennes vidriga åsikter (och personlighet). Varken kön, religionstillhörighet, hudfärg eller favorit-fotbolls-lag var inblandad...
2) Sanna Nielsen fick skit från framförallt gamla tanter som kritiserade hennes tröja. Det var inte för att hon är kvinna, och hatet kom inte heller främst från män, utan en klar majoritet var (gamla) kvinnor. T.o.m. SVT gjorde ett inlägg/parodi kring detta.
3) Veronica Palm... Denna dubbelmoralens kvinna, jag bör inte ens behöva skriva något.
Det handlar inte om att hon är kvinna, återigen handlar det om hemska åsikter, i synnerhet manshat (i nivå med Zara Larsson). Det är som att halva jordens befolkning får inte försvara sig från deras hat, utan minsta kontring så är det kvinnohat och man bör sättas i fängelse...
Rossana m.fl. och deras ständiga upprepande och trasiga vinylskiva... zZzZzZz....
Fast även om man inte tycker om folks åsikter kanske man ska låta bli att hota och hata. Eller är jag fel på det?
Det är skillnad på att ta skit och ta emot hot. Eller är jag fel på det?