Film: Onsdagsbus 5/8

Status
Ej öppen för fler svar.

E-Teknologen

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
Yamaha XJ6 Diversion -10
Jag har inte hittat någon som vill ha ditt M4slipon :(

Kul att du gillade filmen däremot :tummenupp

Regplåtar sitter på som vanligt. Dock saknades min efter turen hem från Sveavägen den kvällen :gnissla

Jag fattar inte :tungan
Hade ni regplåtarna på när ni brände gummi framför polisen?
Lär dom inte bara skicka en böteslapp hem då?

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Tyckte också den "långa" wheelien såg ostabil ut
Trodde han skulle köra åt helvete ett tag men det gick ju bra :D
Kontroll eller ej så såg de läbbigt ut.

Annars trevlig film :D
Hoppas på lite mera material innan vintern kommer

Mvh

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jag fattar inte :tungan
Hade ni regplåtarna på när ni brände gummi framför polisen?
Lär dom inte bara skicka en böteslapp hem då?

gör dom det så gör dom det förmodligen helt i onödan. vi har ju inget ägaransvar här i sverige och tas du inte på bar gärning eller kan identifieras som föraren så är det kört för polisen. så har jag förstått det iaf.

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Bra film:tummenupp
Har vart lite dött med bus i sthlm sista året tycker jag men ser att det fortfarande finns hopp nu för roliga körningar igen..

LORD HUMUNGUS

RIDERS DOD
Gick med
23 Apr 2008
Hoj
KAWASAKI ZX10R
Och så har då våra frigolithjon presenterat sig igen. Fantastiskt, en stor applåd. :klappar

Fast man borde ju inte bli förvånad. Vi har haft under tusentals evolutionsår ett bondesamhälle. På en bondgård så styrde bonden och man anställde drängar och inhyste hjon. Det kunde vara inhyseshjon mot viss betalning eller ännu värre rotehjon som ingen ville egentligen befatta sig med. De jobbade inte utan fick sitt uppehälle gratis. Under evolutionens gång så fick vi alltså klasser av människor som i likhet med Indien befann sig i något slags kast system och levde på andra, dvs tog resurser från de som arbetade och försörjde sig..

Under senare delen av 1900- talet så inträffade en serie förändringar. Bondesamhället försvann och dessa hjon började plötsligt få socialbidrag och utnyttja försäkringsystemet, förtidspensioneringar, sjukpensioneringar, studier som varar i 30 år, A-kassa, sjukskrivningar etc.

Med alla dessa parasiter så började Sverige hamna på efterkälken jämfört med övriga Europa och våra kära politker började skära i den offantliga sektorn. Man skar även i socialbidragen och de äldre hjonen började tappa sin främsta inkomstkälla som socialkleptokratin hade garanterat dem i nästan 50 år..

Så avlades då nästa generation hjon som det inte finns någon plats för i ett modern samhälle. Nämligen: Frigolithjonet! :D

Dessa hjon som inte längre har förmågan att planera sin egen framtid tex för familj, ansvar, studier och karriär hittar inte längre en naturlig plats i ett civiliserat samhälle. Pubertetsvisa protester som bla bottnar i dålig självkänsla, oförståelse och brist på framtidstro leder dem till suicidala handlingar som är ett naturligt sätt för moder natur att göra sig av med evolutionära misslyckanden. :tummenupp

fan vilken tråkig människa du verkar vara ! har du någonsin känt av dopamin i kroppen? men det kanske räcker med en bok och lite rödvin för att du ska få en kick:D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Håller med ingel, trodde alla blivit för gammla för bus :D Kul att se lite annorlunda film :tummenupp

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Garanterat uppgjort

Shibby

Din Katt
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
inte ens din
Bra film! Mer sånt tack:tummenupp. Roligt också att någon förevigade ögonblicket i Tyresö på film också. Keep up the good work och ge fan i att lämna kameran hemma ikväll!:yoparty

Stophe

Snyggast med hjälm på
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
2008, Yamaha R6
Oooo jag gillar det =) Förstår däremot inte poängen med att klaga på att det e dåligt filmat o dåligt redigerat.. jag e nöjd bara det blir en film man kan kolla på.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept