Nicotin
Guest
Adrenalin av att gasa lite rakt fram?
tja så länge dom gasar så..
Adrenalin av att gasa lite rakt fram?
Varför skulle det vara det? Då hade det varit poänglöst...
Jo du förstår hela konceptet med såna här filmer är ju att de som ligger bakom dem vill visa hur tuffa de är. (Jo, det är faktiskt så och det hänger konstigt nog ihop med hur stora blöjor de kommer att behöva efter kraschen...) Enligt deras "tuff-skala" så är man dessutom mycket ballare och bättre är alla andra om man kör på bakhjulet i 200 än i 190km/h på samma väg där Lena försöker skjutsa sina barn till dagis. (Som du märker på de aktivas kommentarer så är det mycket viktigt att framhålla att det faktiskt fick i 200...)
Visst håller ni med om att dessa gossar är balla!?
Visst är ni glada åt att dessa individer gör så mycket positivt för att förbättra för oss andra i MC-kollektivet?
Mer film, mer film, mer film
Med tanke på omröstningen så skulle kriget bli väldigt kort. De få revolutionärerna skulle fångas in, fyllas med laxermedel och sättas på pottan så att den en gång avbrutna potträningen slutfördes! DÅ kanske de skulle sitta still ett tag och inte studsa omkring i sadeln som om de vore på ngn pervo-fest på Bulten och påväg till muggen på Rosenhill eftersom de inte kan hålla sig..!
Jag slits mellan två världar. Jag uppskattar snygga bakhjulsåkningar och snygga knäskrap. Samtidigt tycker jag att de mesta media-materialet är på helt fel ställe! Bland massa folk som inte har med saken och göra och på idiotiska platser och vägar.
Hmm...
Ansvar, Mognad, Hänsyn
Ledord i våran klubb
bra klippt och bra filmat..gott med ngn som tar i buset i och omkring tyresö..
5 av 5 möjliga..
älskar ju film..ju mer bus desto bättre..
vad gör alla med sina litersmoppar..putsar och rullar ner på tomgången till lokala korvkiosken för den obligatoriska " ohh måste spänna mig för nu kommer brudarna " ...
Äh ni som inte gillar att se busfilmer..ge fan i att se då..
adrenaline folket gillar att gasa..det gillar jag..
mer film nu..seså ut och rasta och glöm för f*n inte att slå på kameran..
Visst är det kul att dra på och passera hundra under 2 sek. Träna sina apkonster mm OM man gör det på ett amsvarsfullt sätt (tex inhägnat område, bana--).
Men den öppna respektlösheten inför lagen och inför dem som är satta att upprätthålla lag och ordning ska aldrig accepteras i ett samhälle där det råder demokrati.
Det börjar med knappnålar och slutar med silverskålar. Den bus- och trotsmentalitet som växer inom mc-kollektivet är populär och sprider sig till andra områden i vårat samhälle. Hjonen blir till förebilder och attityden sprider sig ner i åldrarna. Vi får en ny degeneration som växer upp med dessa felaktiga värderingar och får därigenom en inkörsport till fortsatt grövre kriminell verksamhet.
Hur många av hjonen är straffade sedan tidigare och därigenom inte längre bryr sig, eftersom de har varit i kontakt med farbror blå och insett att påföljden blev bara socialen/samhällstjänst..?
Det börjar med knappnålar.....slutar med silverskålar.
Sen håller jag som sagt med G-man och Customskändaren i mycket. Framförallt är jag emot dubbelmoralen. Ett "hjon" som slangar i tät trafik och utsätter andra för fara (olagligt) sitter sedan och gnäller på sporthoj om att hans mc blivit stulen (olagligt) och skäller på polisen för att de inte ingriper.... Vill ni nu vara outlaw så var det då både i motgång och medgång!!
Om du vill vara spydig så kan jag upplysa dig om att det stavas "kromosoMer"
ta det med folk som gnäller över att deras hojar blir stulna och polisen inte gör något, istället för att ens ta upp det här. Samma argument kommer varje gång av viktigpettrar som minsann aldrig har gjort något olagligt med sina hojar, varje gång ignoreras samma åsikt eftersom den är så förbannat utttjatad.
Vill "moralkärringarna" göra något, kör lagligt då så har ni bidragit till er del av biten. Good vs Bad har väl funnits i alla tider, sen är det upp till var och en vad man tycker är just "good eller bad"
ta det med folk som gnäller över att deras hojar blir stulna och polisen inte gör något, istället för att ens ta upp det här. Samma argument kommer varje gång av viktigpettrar som minsann aldrig har gjort något olagligt med sina hojar, varje gång ignoreras samma åsikt eftersom den är så förbannat utttjatad.
Vill "moralkärringarna" göra något, kör lagligt då så har ni bidragit till er del av biten. Good vs Bad har väl funnits i alla tider, sen är det upp till var och en vad man tycker är just "good eller bad"
Tror att du missuppfattat både mig och "good/bad"-grejen. Det är INTE upp till var och en vad som är good eller bad... Finns en författningssamling som tydligt talar om vilket som är vad.
Angående mig så har jag inte på något sätt antytt att jag kör lagligt eller olagligt. Har bara sagt att om man väljer att köra olagligt så tycker jag att man skall ta konsekvenserna av det och sluta lipa...
Allt du letar efter e tjaffs! varför skulle du annars ens bry dig om att kommentera i denna tråd? kanske för att du är mammas gosse som har varit inpopulär hela sin ungdom och har senare nu i livet bara gett upp hoppet att en dag kunna få känna sig cool?.
Moget har inte ens nått med detta att göra! Att förstå sig på en underbar weeliee kan nog bara göras av dom som kan det
Precis som vi inte förstår att du sitter som en fjant bakom ett tangetbord och spyr galla över begåvade människor! SKÄMS PÅ DIG GUBBJÄVEL!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|