Något jag finner lite lustigt är att jag inte har några problem med att acceptera att folk inte gillar detta klipp.
De som inte accepterar/gillar det verkar dock ha problem med att andra människor faktiskt tycker det är helt okej att kolla på
De som vill titta gör det. De som inte vill inser ganska snabbt att det kanske inte är något för dom. Så, nu har jag löst ett "ickeproblem" så att du/ni slipper föra andra människors talan/tänka i kvadrat
Det finns massor av medlemmar på detta forum som inte ens äger en motorcykel. Herregud, hur många röster gills egentligen?
Detta klipp betraktar vissa som underhållning och vissa som förkastligt. Att blanda in åldrar och personliga egenskaper tänker jag inte ge mig in på, då det är förkastligt att döma folk så lättvindigt i min bok.
De som vill titta gör det. De som inte vill inser ganska snabbt att det kanske inte är något för dom. Så, nu har jag löst ett "ickeproblem" så att du/ni slipper föra andra människors talan/tänka i kvadrat
Jag tycker att folk bryr sig för mycket.
Få se hur lång tid det tar tills vi läser om dig på minneslunden.
Eller lycka till! Vi får se hur bra du är på att köra på bakhjulen i rullstolen om du klarar dig. Kanske kan du även klara ett hjul på rullstolen.
En dag svänger en bil ut på vägen eller byter fil tokigt. Hur snabbt får du ner hojen på framhjulet då?
Mitträckena på motorvägen ser jävligt hårda ut men du är säkert stålmannen som alla andra odödliga säkert var strax innan Rune 85 bytte fil framför näsan på dem.
Hoppas slippa läsa din dödsruna.
Kom med och kör bana istället. Där kan du visa vad du verkligen kan på två hjul och kanske tom tävla. Jag lovar och svär på att det är fan så mkt roligare än hasa runt på slangen bara för att impa på moppenördarna.
Ha det gott!
Villket uppståndelse det blev. Fattar inte varför folk ens reagerar men jag antar att det är sånt moralkärringar väntar på för att göra sig hörda. Som nån sa är det inget konstigt med det här ett fenomen som förekommer dagligen, enda skillnaden är väl att de har filmat. Bra kört iaf
Kom med och kör bana istället. Där kan du visa vad du verkligen kan på två hjul och kanske tom tävla. Jag lovar och svär på att det är fan så mkt roligare än hasa runt på slangen bara för att impa på moppenördarna.
Ha det gott!
Tanten med en massa dubbelmoral
Ja....
Filma kan du inte....
Redigera kan du inte.....
Å köra kan ni defenitivt inte
Dessutom är "filmarhojen" nerdrevad så att det ser ut att gå fortare än det gör...
Kanske inte är så konstigt att folk med sporthojar togs upp på "Uppdrag granskning". Mentaliteten här inne där man tycker att hastighetsgränser samt rödljus bara är en rekomendation, är helt
Var det ni som hakade på oss från Tyresö till Skogis?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|