Film: Onsdagsbus 5/8

Status
Ej öppen för fler svar.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Visst är det riktigt roligt att köra på bana, både asfalt och grus. Men är även roligt att leka med moppe i trafiken också, många tror jag även är medveten om den kalkylerade risken de utsätter sig för och i viss mån även andra.



I vissa av dina texter sitter du och skryter att du steker posörer med sina nya moppar de inte kan svänga med enligt dig på allmän väg, de bara försvinner, du gillar att köra riktigt fort på gata.
Springer det ut en skolklass och samtidigt det ligger lite grus samt möte. När du ser det spelar det ingen roll om du kan hantera din moppe eller inte då har du klippt 2ungar.

Antingen åker du lagligt och inser att det kanske inte ens alltid går att hålla lagligt tempo eller så håller du dina värderingar för dig själv.



Ett inlägg skriver du vettigt, så folk kanske inser vad du skriver. I nästa inlägg gör du bara folk irriterade och skiter fan i vad du säger och det enda de vill är att brassa satan mellan bilar på slangen.
Sjunk inte ner till samma nivå som den andra muppen som tror han är gud.

Nu kommer helvetet att hämta dig! Du jävlas med tanten :)
Du vem e gud? jag? :banana :Bugar
 

adrenaline

Adrenaline Mc
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha R1 -07 PCIII,KN,Mivv decat,A&R buffle kit,Kevlar lameller,Snabbgas, mm
Jo jag såg er! Ni får haka på oss nästa Ons istället!:tummenupp Möt oss på skogis mellan 18-18:30.. Kommer garanterat bli mer bus om då! Klar om det inte regnar...:huvet

Den var snygg din Kawa!:tummenupp 04an är helt klart den snyggaste 10an genom åren!!


Kan nog stämma de!! Jag och sambon på en grön fin kawa och Go0fy på en ducke..
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Visst är det riktigt roligt att köra på bana, både asfalt och grus. Men är även roligt att leka med moppe i trafiken också, många tror jag även är medveten om den kalkylerade risken de utsätter sig för och i viss mån även andra.



I vissa av dina texter sitter du och skryter att du steker posörer med sina nya moppar de inte kan svänga med enligt dig på allmän väg, de bara försvinner, du gillar att köra riktigt fort på gata.
Springer det ut en skolklass och samtidigt det ligger lite grus samt möte. När du ser det spelar det ingen roll om du kan hantera din moppe eller inte då har du klippt 2ungar.

Antingen åker du lagligt och inser att det kanske inte ens alltid går att hålla lagligt tempo eller så håller du dina värderingar för dig själv.



Ett inlägg skriver du vettigt, så folk kanske inser vad du skriver. I nästa inlägg gör du bara folk irriterade och skiter fan i vad du säger och det enda de vill är att brassa satan mellan bilar på slangen.
Sjunk inte ner till samma nivå som den andra muppen som tror han är gud.

Det är en fruktansvärd jävla skillnad på att köra fort på två hjul och ett om du inte visste det?
När man slangar ser man inte framåt tillräckligt, man kan inte bromsa ner hastigheten snabbt vid en paniksituation, du kan inte göra en snabb undanmanöver etc..
Ja jag erkänner att jag kör fort på kurviga landsvägar, men jag minimerar åtminstone riskerna genom att köra på två hjul, ha ständig bromsberedskap samt gör allt jag kan för att ständigt bli bättre på att hantera min hoj genom att gå B&K-kurser och SHK på bana.
Dessutom tycker jag inte att det är ballt att filma mina körningar eller leka outlaw genom att reta polisen medvetet.
Så kalla mig gärna moralkärring:tummenupp Jag kallar det mognad..
 

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Ort
saltsjöboo
Hoj
nej
Vad säger du C.barrow ?? ska jag slänga upp min också!? Dem flesta har väl gnällt sig hesa vid det här laget.. :D
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Vad säger du C.barrow ?? ska jag slänga upp min också!? Dem flesta har väl gnällt sig hesa vid det här laget.. :D

Do it do it, den är ju kanonbra :tummenupp:banana

Egentligen borde du ju skapa en ny tråd för den eftersom det är en ny film, men då går väl topplocket hos många här....

Lägg upp en ny tråd :banana




Edit: Jag vill ha klippet på mig när jag står på knä på mittlinjen och filmar!
 
Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Det är en fruktansvärd jävla skillnad på att köra fort på två hjul och ett om du inte visste det?
När man slangar ser man inte framåt tillräckligt, man kan inte bromsa ner hastigheten snabbt vid en paniksituation, du kan inte göra en snabb undanmanöver etc..
Ja jag erkänner att jag kör fort på kurviga landsvägar, men jag minimerar åtminstone riskerna genom att köra på två hjul, ha ständig bromsberedskap samt gör allt jag kan för att ständigt bli bättre på att hantera min hoj genom att gå B&K-kurser och SHK på bana.
Dessutom tycker jag inte att det är ballt att filma mina körningar eller leka outlaw genom att reta polisen medvetet.
Så kalla mig gärna moralkärring:tummenupp Jag kallar det mognad..

Ja du gör allt för att bli bättre att hantera din moppe så du kan öka tempot på gata.
Du tror självklart du kör säkert med mer marginal. När du ökar tempot minskar marginalerna oavsett kunskap.
Kommer en bil som genar i kurvan med sin familj i sina lilla nissan micra.

Om du nu kör fort på gata som du skryter om i vissa trådar. Så finns det inte en chans att du kan få in din moppe i innerdiket för att rädda 4små barn.

Dina riskkalkyler tycker det är ok att bomba på småvägar, vissa tycker det inte och vissa gillar att köra på slangen på en lång raka.
Går du över hastigheten så du blir av med körkortet och gnäller på andra är det endast dubbelmoral. På det sätter du gör det är endast pinsamt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top