-Hjalmarsson-
Fortfarande Rookie
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Ort
- Varberg
- Hoj
- GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Tidsschemat ser ut ungefär såhär:
Torsdag:
17.00-18.25 Friträning R600
18.35-20.00 Friträning R1000
Fredag:
8.00-8.35 Kval R600
8.45-9.20 Kval R1000
9.30-9.55 Friträning 125J
10.05-10.30 Friträning Honda 100
10.40 Race 1 R600 12 varv
11.15 Race 1 R1000 12 varv
11.40-12.10 Lunch
12.10-12.55 Friträning 125GP
13.05-13.50 Friträning 250GP
14.00-14.45 Friträning SBC
14.55-15.40 Friträning SST600
15.50 Race 2 R600 15 varv
16.40 Race 2 R1000 15 varv
Lördag:
9.00-13.20 Kvalpass om 35 min per klass, 6 klasser
13.20-13.50 Lunch
13.50 -17.20 Race för 6 klasser, 15 varv för 125GP,250GP, SBC, SST 600, samt 10 varv race för respektive juniorklass.
Söndag likadant som lördagen.
Kan nån ge mej ett bättre förslag så tar jag tacksamt emot det. Tanken är att friträningarna ska ingå i startavgiften för racet. Man betalar alltså ett pris för hela helgen, inga tillägg el dyl. Det enda som kan tillkomma är om man vill ha depåbox eller 380 V el. Feedback, tack!
Jag vore tacksam om friträning ändrades till 25 min/pass för oss på torsdagen. Har aldrig fattat hur jag ska nyttja 1 och en 1/2 timme i ett sträck. Det försvinner ju 30 min för man kan ju inte köra hela tiden. Det är ju inte träning inför ERF.
Annars fattar jag att det blir jävligt svårt att få ihop klasserna med så här mycket körning. Önskvärt om man ska vara lite ego är att man körde 125J och Honda 100 på tors-fredag istället.
Det positiva är ju att jag slipper Mossbergs snarkande och svettiga kallingar i nya vohnwagen.
Och självklart ska det köras 2 rejs inte 2 kval. Vi är ju där för att rejsa.
Last edited: