När jag hade varit på charter till grekland så fick dom problem att stänga framdörren.
Flygvärdinnorna/kaptenen höll på länge innan det kom en liten skitig grekisk mekaniker med trasselsudd i bakfickan (han såg ut att höra hemma i en grekisk version av "Macken) och en gummiklubba.
Motorerna var dock i gång och luftkonditioneringen på, så det var inte så farligt.
Efter en stunds bankande var dörren stängd och han knatade ut genom bakdörren.
Vi hade då bommat våran start-slot, så vi fick vackert vänta ännu längre innan start, men till slut blev det vår tur och vi dundrade nerför startbanan.
När piloten sedan bröt upp planet så hade det samlats kondensvatten i luftkanalerna i taket, och gissa vem som satt under skarven i ventilationsrören där det rann ut?
Flygningen hem gick bra, förutom att vi inte tog oss ända hem utan tvingades gå ner i danmark och tanka för att inte få soppatorsk innan stockholm...
Till saken hör att jag har aldrig flugit någonstans utan att någonting har strulat, bagage som har försvunnit, bombhotade flygplatser, flygstrejker (flera gånger), trasiga plan, snöstorm och omdirigering, borttappade biljetter, allt...
Det har gått så långt att ingen längre vill flyga med samma plan som mig, av någon konstig anledning...