Folk som röker.

Tommy.exe

Guest
Vad fan är upp med folk som röker egentligen?

Alltid, jävlarimigalltid så ska dom stå och röka precis i den jävla dörröppningen?
Råkar det regna, ja då står ju idioterna precis INNANFÖR dörren och blåser ut. Allvar?

Jag känner att jag behöver hjälp med att uppfostra den här massan. Jag kan omöjligen korrigera allas beteende på egen hand, även om jag gör mitt bästa.

Precis som det mesta jag stör mig på så verkar graden av irritation öka med antalet barn (mina) som blir utsatta för folks dåliga omdöme. Med ett 3:e nu på väg så tuggar jag fradga och blir slåss-arg när dom står i vägen. Iaf om den pregnanta frun är med.

Fan vad jag hoppas att rökning blir förbjuden på allmän plats. Fuck you, liksom. :hihi

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
så innan du fick barn var du en sådan som sket i alla andra och nu förväntar du dig att dom skall ta hänsyn till dig och dina?

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Kör med metoden som vissa katt/hundägare använder. Rejäl vattenspruta och ge dem en dusch när de går nära dörren.

tkdrille

Guest
Jag hoppas på att irriterande barn blir förbjudna i offentlig plats. De driver ju andra människor till vansinne. Senast igår. Vad fan lägger sig raklång på golvet för att hon inte fick köpa lite godis som gör henne fetare.
De får gärna förbjuda det. Då hoppas jag de förbjuder godis och allt annat som ger ohälsa :).

Men jag kan lik dig tycka de är störigt med röken, typ vid entrén till sjukhus. Även om den dumme jäveln sitter i rullstol så kan den rulla de 20-30 meter de är oftast till rökhuset

Tommy.exe

Guest
så innan du fick barn var du en sådan som sket i alla andra och nu förväntar du dig att dom skall ta hänsyn till dig och dina?

Näe, men folks självcentrerade beteende störde mig inte så mycket så länge som det bara var jag som blev drabbad.

Vem har skitit på dig då surgubbe? :7peta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag röker, och håller mig dig helt. Gör allt för att andra inte ska bli påverkade av mitt val att röka. Går alltid och ställer mig någonstans där folk inte går. Röker inte ens inomhus för att mina hundar inte ska behöva stå ut med skiten plus att det luktar äckligt.

Tommy.exe

Guest
Jag hoppas på att irriterande barn blir förbjudna i offentlig plats. De driver ju andra människor till vansinne. Senast igår. Vad fan lägger sig raklång på golvet för att hon inte fick köpa lite godis som gör henne fetare.
De får gärna förbjuda det. Då hoppas jag de förbjuder godis och allt annat som ger ohälsa :).

Men jag kan lik dig tycka de är störigt med röken, typ vid entrén till sjukhus. Även om den dumme jäveln sitter i rullstol så kan den rulla de 20-30 meter de är oftast till rökhuset

Ho ho.

Du har åxå varit en irriterande skitunge, oavsett om du förträngt det eller ej. :krama

Och ja. Någon form av "körkort" för att få yngla av sig vore kanske vägen att gå.

Men ett problem i taget!

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Fan va nytänkande å fräsht det är att gnälla på rökare. Så jäkla -05. Om det tar en genosnittlig rökare 20 cigg om dan i 30-40 år att odla på sig en go tumör, kol eller en infarkt, ska du säkert överleva att ta dig igenom en rökpuff i entrédörren. Var 3:e insändare i tidningar handlar om att det röks i busskurer. För fan skaffa en hobby eller nåt...

Brist på hänsyn å ren dumhet är nog inte enbart vigt åt rökare, även om just detta fenomen är svårt att lasta på ickerökare.

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Tja Tommy..

För länge sedan så fanns det både rökrum och möjlighet att röka inne. Det får man nu inte enligt lag så man måste gå ut. Istället för att sitta inne i sin lilla hydda å röka en tagg måste man nu stå ute i regnet och huttra..

Man ska vara försiktigt med att måla fan på väggen och skrika om förbud.. För ska man förbjuda allt som är farligt, onödigt och alla PK nissar inte tycker om .... Ja då lär det sluta med att du får skicka bågen på export :|

Tommy.exe

Guest
Fan va nytänkande å fräsht det är att gnälla på rökare. Så jäkla -05. Om det tar en genosnittlig rökare 20 cigg om dan i 30-40 år att odla på sig en go tumör, kol eller en infarkt, ska du säkert överleva att ta dig igenom en rökpuff i entrédörren. Var 3:e insändare i tidningar handlar om att det röks i busskurer. För fan skaffa en hobby eller nåt...

Brist på hänsyn å ren dumhet är nog inte enbart vigt åt rökare, även om just detta fenomen är svårt att lasta på ickerökare.

Så bara för att man inte dör av något får man inte störa sig? Det är faktiskt inte så fräscht att bi påtvingad andras rök.

Om jag visste vem du var skulle jag olla dig på väg till jobbet imorrn. Jag menar, det dör du väl inte av? Precis som med röken så luktar du lite illa bara. :hihi

tkdrille

Guest
Ho ho.

Du har åxå varit en irriterande skitunge, oavsett om du förträngt det eller ej. :krama

Och ja. Någon form av "körkort" för att få yngla av sig vore kanske vägen att gå.

Men ett problem i taget!

Ja men jag var ju riktigt jävlig, de här som var igår var ju bara onödigt störande. Totalt onödigt, skita ju ner sina kläder med lite damm med. Nä ska man jävlas kan man väl kasta saker på folk :D

De är faktiskt en del av andras barn som har fått mig att hålla mig från att yngla av mig. Tänk och få en sån jobbig fan.

Men ang röken. Jag röker, jag kör taxi. Där är EN 1 enda som har påpekat att jag luktat rök under mina 3 år inom jobbet, och hon tyckte de lukta gott :3freak Där var en kund förra veckan som skojja till de lite och fråga om jag fått rökpaus, men tvärvände och sa att jag röka ju inte. Och han har jag kört i 3 år. Han blev helt paff när jag berätta att jag röka.
Så man kan sköta detta otroligt snyggt om man har lite vett i skallen :)

Tommy.exe

Guest
Tja Tommy..

För länge sedan så fanns det både rökrum och möjlighet att röka inne. Det får man nu inte enligt lag så man måste gå ut. Istället för att sitta inne i sin lilla hydda å röka en tagg måste man nu stå ute i regnet och huttra..

Man ska vara försiktigt med att måla fan på väggen och skrika om förbud.. För ska man förbjuda allt som är farligt, onödigt och alla PK nissar inte tycker om .... Ja då lär det sluta med att du får skicka bågen på export :|

Nej jag tycker väl egentligen inte man ska förbjuda rökning på allmän plats, men folk ska visa hänsyn. Dock har det väl varit på tal? Har för mig jag läst något någon gång.

tkdrille

Guest
Så bara för att man inte dör av något får man inte störa sig? Det är faktiskt inte så fräscht att bi påtvingad andras rök.

Om jag visste vem du var skulle jag olla dig på väg till jobbet imorrn. Jag menar, det dör du väl inte av? Precis som med röken så luktar du lite illa bara. :hihi

Tvättar du inte ollonet på morgonen din ohygienska hemska människa. De borde vara förbud mot illaluktande ollon i offentligheten.

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr

Jag tänkte lite på det med som du e inne på här, att om det e lukten som stör så är ju inte din löksoppeandedräkt, dina juiciga skor, nerfisna kallingar eller ditt otvättade ollon nåt att jubla över heller :lol

Du får klaga över precis vad du vill. Jag bara reagerar över häxjakten som det blivit på alla rökare. :hej

Tommy.exe

Guest
Jag tänkte lite på det med som du e inne på här, att om det e lukten som stör så är ju inte din löksoppeandedräkt, dina juiciga skor, nerfisna kallingar eller ditt otvättade ollon nåt att jubla över heller :lol

Du får klaga över precis vad du vill. Jag bara reagerar över häxjakten som det blivit på alla rökare. :hej

Jag missade tydligen häxjakten. :gnissla
Här får man ju skapa ett eget litet korståg för hyfs och folkvett då va. :brynad

Tvättar du inte ollonet på morgonen din ohygienska hemska människa. De borde vara förbud mot illaluktande ollon i offentligheten.

Jag har mycket sällan mitt ollon ute till offentlig åskådan nu för tiden, rent eller inte. Det var värre på den tiden när man var singel och törstig. :crash

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO