Grattis i efterskott.
Fråga: kan man komma och titta på Sviesta på torsdag, eller är det inte för publik?
Som du mörker har jag noll koll, och inte skäms jag heller
Aha, jag har semester så fredag funkar också.Tack
Du kan säkert dyka upp och springa runt i depån bland oss! Om inte annat så kommer ju ingen märka att du inte är en förare! Det är nog bara att traska in. Jag tror dock inte att vi blir klara med mattorna och tälten förens kvällen. Det är först på fredagen som det är träning om du vill se lite körning.
ABS och antispinn vid regn ger nog rätt bra fördel i en nybörjarklass skulle jag tro så dansa regndans du!
Rapportera hur det går med regndäck, jag har haft ett set på hyllan sedan 2003 men aldrig testat.
har du haft samma set regndäck på hyllan eller har setet blivit uppgraderat titt som tätt? .D
Gatdäck på gata, Bandäck på bana. Man blir bortskämd klisterdäck.
Skönt det gick bra! Ses på Fre
Grattis i efterskott.
Fråga: kan man komma och titta på Sviesta på torsdag, eller är det inte för publik?
Som du mörker har jag noll koll, och inte skäms jag heller
Får man köra flera supportklasser samma helg eller är det förbjudet?
Vill minnas från min licenskurs 2004 att man iaf inte fick köra i för många klasser i SM.
Låter knepigt... Tycker att om de har tid att köra någon klass med flera grupper så borde det ju inte vara något problem. Det är ju dessutom bra för sporten om alla som kör i Speedster faktiskt får köra. Framtida rejsmuppar i de högre klasserna där.
Jag tror Josef syftar på att köra t.ex både Speedster Cup och Rookie 1000 samma helg.
Exakt. Fordon skulle ju kunna köra R1000/Bott/Speedster för att maximera körningen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|